Quote from Funbeat user on 21 June 2009, 21:55Sebastian&Fredrika&Annika:
Nu blir jag ännu mera sugen på att delta, bara för att visa era jag lärde mig något efter besöket förra året:-)
Sebastian&Fredrika&Annika:
Nu blir jag ännu mera sugen på att delta, bara för att visa era jag lärde mig något efter besöket förra året:-)
Quote from Funbeat user on 21 June 2009, 23:33Snart måste man ju delta bara för att fatta internskämten...
Snart måste man ju delta bara för att fatta internskämten...
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 09:50Det är det som är syftet Anders, med att skriva internskämten publikt - att göra löparfamiljen större!
Det är det som är syftet Anders, med att skriva internskämten publikt - att göra löparfamiljen större!
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 10:29Haha, då kanske jag värvar några av er med lite triathlonbskämt 🙂
Haha, då kanske jag värvar några av er med lite triathlonbskämt 🙂
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 13:23Se där! Det borde jag förstått att det redan fanns en diskussionstråd om UppMoT100.
Nåväl.. Får erkänna här och nu att jag förlorat min oskuld!
Se där! Det borde jag förstått att det redan fanns en diskussionstråd om UppMoT100.
Nåväl.. Får erkänna här och nu att jag förlorat min oskuld!
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 13:44Välkommen Staffan!
Välkommen Staffan!
Quote from Funbeat user on 3 July 2009, 13:52Jag dyker förbi med kameran i buskarna och hejar på er 🙂
Jag dyker förbi med kameran i buskarna och hejar på er 🙂
Quote from Funbeat user on 3 July 2009, 16:42Linda: Du ska springa, inte fota!!!
Linda: Du ska springa, inte fota!!!
Quote from Funbeat user on 3 July 2009, 20:12Sebbe, jag veet. Och tro mig att jag vill. Men har sen månader varit anmält till berlinmaran veckan efter.. dock står jag fortfarande i valet och kvalet..Uppsala lockar faktsikt mer.
Sebbe, jag veet. Och tro mig att jag vill. Men har sen månader varit anmält till berlinmaran veckan efter.. dock står jag fortfarande i valet och kvalet..Uppsala lockar faktsikt mer.
Quote from Funbeat user on 3 July 2009, 20:17Linda, du vet ju vad jag tycker i alla fall. Friskt vågat hälften vunnet, typ 😀
Tänk så många roliga människor du kommer att få springa med, alla snälla funktionärer du kommer att få service av och hur kul det kommer att vara 🙂
Linda, du vet ju vad jag tycker i alla fall. Friskt vågat hälften vunnet, typ 😀
Tänk så många roliga människor du kommer att få springa med, alla snälla funktionärer du kommer att få service av och hur kul det kommer att vara 🙂