Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 13:55Det gläder mig att få återse gamla godingar, men också nya dylika!
Det gläder mig att få återse gamla godingar, men också nya dylika!
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 09:32Här är en idé till höstens 100km tävling i Uppsala! Tittar man igenom startlistan finns det möjlighet att få till en klubbtävling. Tar man de 3 bästa resultaten i varje klubb, oavsett kön och land, och slår ihop tiderna. Den bästa total-tiden vinner klubb
Här är en idé till höstens 100km tävling i Uppsala! Tittar man igenom startlistan finns det möjlighet att få till en klubbtävling. Tar man de 3 bästa resultaten i varje klubb, oavsett kön och land, och slår ihop tiderna. Den bästa total-tiden vinner klubb
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 09:58Det är klart vi ska ha en lag tävling
Stockholm Långdistansklubb får med all säkerhet ihop ett lag bara jag får till att skicka in en anmälan.
Det är klart vi ska ha en lag tävling
Stockholm Långdistansklubb får med all säkerhet ihop ett lag bara jag får till att skicka in en anmälan.
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 18:03En utmärkt idé Staffan! Det kommer nog sporra lite extra, så länge ni håller koll under loppet och kan ge status.
En utmärkt idé Staffan! Det kommer nog sporra lite extra, så länge ni håller koll under loppet och kan ge status.
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 18:15Ok, får dra på mig behån, ta fram läppstiftet om vi ska få ihop ett lag. Hmmm, kanske inte en så bra idé.
Blir kanske en sen anmälan till tävlingen. Vi får se hur träningen går.
Ok, får dra på mig behån, ta fram läppstiftet om vi ska få ihop ett lag. Hmmm, kanske inte en så bra idé.
Blir kanske en sen anmälan till tävlingen. Vi får se hur träningen går.
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 10:56Sebastian>> Man kommer under tävlingens gång inte kunna följa vilket lag som blir snabbast. Laget är alltså inte förutbestämt utan de 3 snabbaste tiderna slås ihop. Man skulle, om man har flera löpare med från sin klubb, kunna ha ett andra och ett tredje
Sebastian>> Man kommer under tävlingens gång inte kunna följa vilket lag som blir snabbast. Laget är alltså inte förutbestämt utan de 3 snabbaste tiderna slås ihop. Man skulle, om man har flera löpare med från sin klubb, kunna ha ett andra och ett tredje
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 11:43Sorry Totteman - det framgår av Svenska Friidrottsförbundets regler i kapitel D att "för att delta i damklass måste deltagaren vara av kvinnligt kön". Det står också att kontroll kan göras. I UppMot100 kommer jag personligen att stå för sådan kontroll, så
Sorry Totteman - det framgår av Svenska Friidrottsförbundets regler i kapitel D att "för att delta i damklass måste deltagaren vara av kvinnligt kön". Det står också att kontroll kan göras. I UppMot100 kommer jag personligen att stå för sådan kontroll, så
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 15:17Staffan: Kan inte någon ansvara för att ge statistik vid t ex 25, 50 och 75 km passeringen? Eller bara 50 km för att göra det ännu enklare?
Staffan: Kan inte någon ansvara för att ge statistik vid t ex 25, 50 och 75 km passeringen? Eller bara 50 km för att göra det ännu enklare?
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 22:06Staffan: Jodå, Stockholm Långdistansklubb har duktiga tjejer också.
Lena: Som CSI med tops?;)
Staffan: Jodå, Stockholm Långdistansklubb har duktiga tjejer också.
Lena: Som CSI med tops?;)
Quote from Therese Linner on 9 July 2009, 15:25Borde det inte bli ett IF Linnéalag också..? Jag har ju utlovat att funktionära och vill se fler av er. Staffan R och Linda P so far...
Borde det inte bli ett IF Linnéalag också..? Jag har ju utlovat att funktionära och vill se fler av er. Staffan R och Linda P so far...