Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 16:22Borde man inte få tillgodoräkna sig någon viss poäng för antalet funktionärer som klubben ställer upp med?
Se där ett knep jag brukar använda för att få funktionärer och upp intresset för löpning 🙂
Borde man inte få tillgodoräkna sig någon viss poäng för antalet funktionärer som klubben ställer upp med?
Se där ett knep jag brukar använda för att få funktionärer och upp intresset för löpning 🙂
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 09:06Ska bli kanonskoj att springa i Uppsala. Äntligen lite mer hemmaplan!
Ska bli kanonskoj att springa i Uppsala. Äntligen lite mer hemmaplan!
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 12:34Börjar så smått planera resa och boende
Tänkte åka tåg från Stockholm på fredagen och bo på hotell till lördag morgon.
Är det några mera med samma idé?
i så fall
Vilket tåg, Hotell?
Gemensam midag på fredagskvällen?
Hem med tåget på lördagen efter loppet.
Börjar så smått planera resa och boende
Tänkte åka tåg från Stockholm på fredagen och bo på hotell till lördag morgon.
Är det några mera med samma idé?
i så fall
Vilket tåg, Hotell?
Gemensam midag på fredagskvällen?
Hem med tåget på lördagen efter loppet.
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 13:50Du ska bo på St Pers vandrarhem mitt i stan. Och ja - vi äter gemensam middag på fredagkvällen 🙂
Du ska bo på St Pers vandrarhem mitt i stan. Och ja - vi äter gemensam middag på fredagkvällen 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 16:49Jag som hade tänkt åka upp på lördag morgon.. men helt plötsligt låter ju övernattning grymt lockande.
Jag som hade tänkt åka upp på lördag morgon.. men helt plötsligt låter ju övernattning grymt lockande.
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 19:05Starten går kl 7 på morgonen och då vill jag vara där redan fredag,
jag har ju en bit upp till T-centralen också.
Starten går kl 7 på morgonen och då vill jag vara där redan fredag,
jag har ju en bit upp till T-centralen också.
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 20:08Vandrarhem låter som om det passar min budget. Bör man boka nu för att vara säker på en plats?
Vandrarhem låter som om det passar min budget. Bör man boka nu för att vara säker på en plats?
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 08:32Annika: Det är synd att denna tävling går samma dag som stockholm halvmara annars hade jag kunnat tänkt mig att ställa upp och representera bästa klubben.
Annika: Det är synd att denna tävling går samma dag som stockholm halvmara annars hade jag kunnat tänkt mig att ställa upp och representera bästa klubben.
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 10:39Ken: Du glömde att skriva ut en 🙂 så inte Annika tror att du menar allvar. 😉
Ken: Du glömde att skriva ut en 🙂 så inte Annika tror att du menar allvar. 😉
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 10:37Infon finns säkert nånstans men jag hittar den inte: vad är det för underlag?
Infon finns säkert nånstans men jag hittar den inte: vad är det för underlag?