Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 09:51Ahh! 🙂
Ahh! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 10:27Peter: Tack för bilderna och kul att se själv in action men ser jag verkligen ut så där:-)
Ps. Tack för ett snabbt svar på mina funderingar
Peter: Tack för bilderna och kul att se själv in action men ser jag verkligen ut så där:-)
Ps. Tack för ett snabbt svar på mina funderingar
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 10:52Förmodligen har jag glömt/förträngt mycket från loppet, men ont hade jag "bara" i mina tår vars naglar svävade på stora blåsor, samt i ena ankeln/smalbenet när jag gick från gång till löpning. I övrigt hade jag inte ont nånstans konstigt nog, så länge jag
Förmodligen har jag glömt/förträngt mycket från loppet, men ont hade jag "bara" i mina tår vars naglar svävade på stora blåsor, samt i ena ankeln/smalbenet när jag gick från gång till löpning. I övrigt hade jag inte ont nånstans konstigt nog, så länge jag
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 10:58Peter: tack för bilderna! (Måste bara påpeka att det är Fyrisån som rinner genom Uppsala... inte Svartån;))
Peter: tack för bilderna! (Måste bara påpeka att det är Fyrisån som rinner genom Uppsala... inte Svartån;))
Quote from Funbeat user on 30 December 2009, 14:28Är det nån som vet om det blir nån Uppsala 100km i September 2010 ?
Är det nån som vet om det blir nån Uppsala 100km i September 2010 ?
Quote from Funbeat user on 31 December 2009, 11:54Arrangören har ännu inte bestämt hur det blir. Varken datum eller upplägg är fastställt. Planer finns, och många saker ska kollas upp och falla på plats innan tävlingsledaren bestämmer sig.
Men jag håller tummarna för att få komma och funktionera för fj
Arrangören har ännu inte bestämt hur det blir. Varken datum eller upplägg är fastställt. Planer finns, och många saker ska kollas upp och falla på plats innan tävlingsledaren bestämmer sig.
Men jag håller tummarna för att få komma och funktionera för fj
Quote from Funbeat user on 31 December 2009, 12:05Och jag kommer att anmäla mig i samma stund man får göra det, Uppsala är ett av de roligaste loppen jag testat!!! 😀
Och jag kommer att anmäla mig i samma stund man får göra det, Uppsala är ett av de roligaste loppen jag testat!!! 😀
Quote from Funbeat user on 31 December 2009, 15:18Svar från tävlingsledaren:
En sådan respons ger såklart ytterligare motivation för att snabba på planerna inför nästa år. Jag har några ideer. Bland annat att köra en en ny bana med varvning inne på studenternas samt köra en vändpunktsbana så att löparna
Svar från tävlingsledaren:
En sådan respons ger såklart ytterligare motivation för att snabba på planerna inför nästa år. Jag har några ideer. Bland annat att köra en en ny bana med varvning inne på studenternas samt köra en vändpunktsbana så att löparna
Quote from Funbeat user on 31 December 2009, 17:30Staffan, det låter bra det, du har min adress? 🙂
Staffan, det låter bra det, du har min adress? 🙂
Quote from Funbeat user on 31 December 2009, 18:33Roligt att loppet ser ut bli av även 2010. Jag har sprungit eller varit funktionär de tre åren loppet ägt rum hittills. Varvning inne på Studenternas IP låter perfekt.
Roligt att loppet ser ut bli av även 2010. Jag har sprungit eller varit funktionär de tre åren loppet ägt rum hittills. Varvning inne på Studenternas IP låter perfekt.