Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 17:35Man hinner ju liksom inte fatta vilka alla är. Christian - vad hade du för startnummer?
Man hinner ju liksom inte fatta vilka alla är. Christian - vad hade du för startnummer?
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 17:47Jag är förvånandsvärt pigg i benen idag, men det beror säkert på att jag inte kunde hålla det tempo jag ville. Däremot är höftböjarna trötta och klena. Tunnisarna. 😉
Förutom två enorma blåsor är fötterna i oförskämt bra skick också.
I början av veckan
Jag är förvånandsvärt pigg i benen idag, men det beror säkert på att jag inte kunde hålla det tempo jag ville. Däremot är höftböjarna trötta och klena. Tunnisarna. 😉
Förutom två enorma blåsor är fötterna i oförskämt bra skick också.
I början av veckan
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 17:56Går du på en riktig idrottsmottagning så ska du slippa sånt. Istället så ska du vara tydlig med dina mål och vad du vill att din kropp skall palla för, och be om råd för hur du bäst skall uppnå detta.
Lycka till hjältinnan!!
Går du på en riktig idrottsmottagning så ska du slippa sånt. Istället så ska du vara tydlig med dina mål och vad du vill att din kropp skall palla för, och be om råd för hur du bäst skall uppnå detta.
Lycka till hjältinnan!!
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 18:37Tack Fredrika, fast någon hjälte är jag då rakt inte. 🙂
Tack Fredrika, fast någon hjälte är jag då rakt inte. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 23:20Lena: jag hade startnummer 514 (ska försöka leta fram en mindre anonym bild;)
Mår oförskämt bra idag, lite allmäntrötthet bara. Trodde nog jag skulle få med mig några blesyrer att visa upp!:-)
Tack igen alla som deltog och arrangerade! Vi ses nästa år,
Lena: jag hade startnummer 514 (ska försöka leta fram en mindre anonym bild;)
Mår oförskämt bra idag, lite allmäntrötthet bara. Trodde nog jag skulle få med mig några blesyrer att visa upp!:-)
Tack igen alla som deltog och arrangerade! Vi ses nästa år,
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 07:44BILD:http://www.teamfakta.se/a.asp?BildID=4774
Attans, har glömt berätta att det finns lite bilder här:
http://www.teamfakta.se/?TitelID=349
🙂Det var en härlig tävling. Men jag är glad att det är tillräcklig tid att glömma till nästa gång. Det gjorde
BILD:http://www.teamfakta.se/a.asp?BildID=4774
Attans, har glömt berätta att det finns lite bilder här:
http://www.teamfakta.se/?TitelID=349
🙂
Det var en härlig tävling. Men jag är glad att det är tillräcklig tid att glömma till nästa gång. Det gjorde
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 08:10Peter, sa du LITE ont i slutet??
MYCKET ont 🙁 fick jag, men kul var det! 😀
Ångrar nästan att jag anmält mig till Lidingöloppet, få se om jag blir tillräckligt återhämtad till dess.
Annica, jättebra skrivet om mental förberedelse och att ladda hjärna
Peter, sa du LITE ont i slutet??
MYCKET ont 🙁 fick jag, men kul var det! 😀
Ångrar nästan att jag anmält mig till Lidingöloppet, få se om jag blir tillräckligt återhämtad till dess.
Annica, jättebra skrivet om mental förberedelse och att ladda hjärna
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 08:36Fredrika: Var hittar man en idrottsmottagning?
Fredrika: Var hittar man en idrottsmottagning?
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 09:20Många har tipsat om denne löparkunnige läkare:
Farrell, Carter Idrotts och Ortoped.med.mott.
KontaktnummerTel: 08 - 566 145 62
Adress
Sveavägen 13-15 2tr.
103 72 STOCKHOLMMen LG var väl just på en idrotts(skade)mottagning och borde alltså inte fått de
Många har tipsat om denne löparkunnige läkare:
Farrell, Carter Idrotts och Ortoped.med.mott.
KontaktnummerTel: 08 - 566 145 62
Adress
Sveavägen 13-15 2tr.
103 72 STOCKHOLM
Men LG var väl just på en idrotts(skade)mottagning och borde alltså inte fått de
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 09:25Anders, det var en vanlig vårdcentral. I onsdags var jag på en riktig idrottsskademottagning och där var det helt andra tongångar 🙂
Anders, det var en vanlig vårdcentral. I onsdags var jag på en riktig idrottsskademottagning och där var det helt andra tongångar 🙂