Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 10:43NEEEJ! Det har kört ihop sig lite med jobbet så jag kommer inte att hinna ta tåget till Uppsala ikväll som planerat. Ingen middag för mig alltså LM!!
Men vi ses i morgon, då skall jag heja mig hes åt er och se till att ni får mat & dryck och orkar spring
NEEEJ! Det har kört ihop sig lite med jobbet så jag kommer inte att hinna ta tåget till Uppsala ikväll som planerat. Ingen middag för mig alltså LM!!
Men vi ses i morgon, då skall jag heja mig hes åt er och se till att ni får mat & dryck och orkar spring
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 10:49Meeen, typiskt 🙁
Fast kommer man verkligen att vara vid medvetande vid 7 på lördag? Uppe och påklädd, ja. Men vaken?
Meeen, typiskt 🙁
Fast kommer man verkligen att vara vid medvetande vid 7 på lördag? Uppe och påklädd, ja. Men vaken?
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 10:54Löparkoma from the beginning? 😉
Skämt å sido - lycka till allihopa! Jag hade hoppats kunna komma och heja på er, men har tyvärr fått förhinder.
Löparkoma from the beginning? 😉
Skämt å sido - lycka till allihopa! Jag hade hoppats kunna komma och heja på er, men har tyvärr fått förhinder.
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 10:59Va trist att du inte kan komma Fia-Lotta! Hade ju hoppats på ditt stöd! Men du ska väl springa SUM va?
Va trist att du inte kan komma Fia-Lotta! Hade ju hoppats på ditt stöd! Men du ska väl springa SUM va?
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 13:49Det hade varit jättekul att få heja på! 🙁
Nej Sebastian, jag ska inte springa SUM, jag har långdistanspaus just nu!
Ägnar löppassen åt att försöka klå dig i vår interna tävling istället. Så passa dej - snart spritter det till i dom gamla kärringbenen
Det hade varit jättekul att få heja på! 🙁
Nej Sebastian, jag ska inte springa SUM, jag har långdistanspaus just nu!
Ägnar löppassen åt att försöka klå dig i vår interna tävling istället. Så passa dej - snart spritter det till i dom gamla kärringbenen
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 14:38Du har paus nu ja, men inte om en månad väl?
Du har paus nu ja, men inte om en månad väl?
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 14:44Jo, jag har paus till årsskiftet. 🙂 Dessutom behöver man träna inför lopp. Jag springer ju ingen långdistans nu alls. Så jag kan väl inte bara dyka upp som gubben i lådan och tävla helt plötsligt utan träning innan.
SLUTA FRESTA MIG STYGGA KARL - jag h
Jo, jag har paus till årsskiftet. 🙂 Dessutom behöver man träna inför lopp. Jag springer ju ingen långdistans nu alls. Så jag kan väl inte bara dyka upp som gubben i lådan och tävla helt plötsligt utan träning innan.
SLUTA FRESTA MIG STYGGA KARL - jag h
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 16:20Vet någon om det går att följa loppet på webben??? Jag måste ju se hur det går!!
Vet någon om det går att följa loppet på webben??? Jag måste ju se hur det går!!
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 16:33Joakim: http://www.jogg.se/?sida=upp100
Joakim: http://www.jogg.se/?sida=upp100
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 16:38Wow! Tack, Krister!
Wow! Tack, Krister!