Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 21:28Fredrika - vad menar du med "bara"?
Jag hade tänkt springa loppet i år bara för att jag inte trodde jag skulle orka vara funktionär igen!
Fredrika - vad menar du med "bara"?
Jag hade tänkt springa loppet i år bara för att jag inte trodde jag skulle orka vara funktionär igen!
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 21:39"Bara" är ett skräpord. Om ni vill ha middag bara för löpare är det okej. Men om jag får vara med så är jag gärna det 🙂
"Bara" är ett skräpord. Om ni vill ha middag bara för löpare är det okej. Men om jag får vara med så är jag gärna det 🙂
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 22:08Jag måste bara få inflika lite löparfilosofi jag också, så nybörjare jag är (jag är nybörjare så länge jag vill, och jag vill nog allt vara nybörjare ett tag till 😉 ) 😀
Jag står på startlinjen medveten om att kroppen kommer att protestera, det kommer a
Jag måste bara få inflika lite löparfilosofi jag också, så nybörjare jag är (jag är nybörjare så länge jag vill, och jag vill nog allt vara nybörjare ett tag till 😉 ) 😀
Jag står på startlinjen medveten om att kroppen kommer att protestera, det kommer a
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 22:12Nu får du ge dig LM, count me in! 😀
Nu får du ge dig LM, count me in! 😀
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 22:26Då är vi två.
Då är vi två.
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 22:29Var någonstans har du tänkt boka bord, LM?
Ligger det lagom till (och tiden räcker till bra) så gärna att jag käkar lite god mat tillsammans med er.
Var någonstans har du tänkt boka bord, LM?
Ligger det lagom till (och tiden räcker till bra) så gärna att jag käkar lite god mat tillsammans med er.
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 22:31Mitt i city!
Mitt i city!
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 22:56Låter ju bra. Får se om man kan hinna dit till klockan 18.30.
Låter ju bra. Får se om man kan hinna dit till klockan 18.30.
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 23:00Bra initiativ men vad är det tänkt för restaurang och vad finns på menyn?
Bra initiativ men vad är det tänkt för restaurang och vad finns på menyn?
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 23:12Pizza är ju den ultimata kvällen-före-maten. 🙂
Inser nu när jag börjar kolla på resor att det blir upp väldigt tidigt på lördag morgon. Jobbigt jobbigt.
Pizza är ju den ultimata kvällen-före-maten. 🙂
Inser nu när jag börjar kolla på resor att det blir upp väldigt tidigt på lördag morgon. Jobbigt jobbigt.