Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarUppsala 100 km
You need to log in to create posts and topics.

Ok, då har jag lite perspektiv gällande din målsättning på U100. Med en marathonbästa på 4:15 så är det närmare 12h som gäller, om jag ens klarar det! 😀

Börjar dra ihop sig, jag är allt lite nervös...
Första långloppet (fast jag springer den kortare sträckan) så jag vet inte alls vad som väntar efter en sådär tre timmar. Hur trött blir man?
Sprang i helgen 30km terräng i 5:25 tempo, totalt ca 2h45min. Är

Jag måste erkänna att jag börjar bli väldigt sugen nu..!

Jag ser verkligen fram emot det här, vilket är lite besynnerligt med tanke på att jag vet hur ont jag kommer att få och hur trött jag kommer att vara. (De elaka tvillingarna "ont" och "trött" kan m

I senaste RW US var det en artikel om varför vi löpare väljer att lida. Mycket intressant läsning, även om den inte gick på djupet. Jag kände igen mig hursomhelst.

Jag börjar bli lite avundsjuk på er nu, men mitt fokus måste ligga på att göra ett snabbt Lidingölopp, så jag tar Uppsala nästa år.

Kommer att gå off-line strax i några dagar så jag måste passa på att önska alla som ska springa LYCKA TILL.

Som någon sa: Smärta är vekhet som lämnar kroppen.

Lycka till alla som ska springa.

Stina och ni andra - vill ni äta middag tillsammans på fredagkvällen, precis som vi gjorde i fjol?
Vad sägs om kl 18.30?
Jag tänkte boka bord.

Alltså, jag ska bara vara funktionär, men kan gott tänka mig haka på middag på fredag faktiskt bara för det trevliga sällskapets skull 🙂

Lycka till på lördag önskar jag er alla deltagare. Ni kommer få ett bra lopp, banan är flack och varvet lagom långt. Läser dock att många av er tycker det kommer bli jobbigt etc. Fel fokus, tänk positivt. Står ni på startlinjen och tycker att kommer att f