Quote from Jonathan Lilja Lindström on 11 September 2008, 09:23Bokar du bord LM så kommer vi 2 (jag och lillasyster). 18,30 passar troligen bra, kommer tåget i tid så.
Bokar du bord LM så kommer vi 2 (jag och lillasyster). 18,30 passar troligen bra, kommer tåget i tid så.
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 13:11Gillet Brasserie på Dragarbrunnsgatan.
Bord bokat för tio personer till kl 18.30, Johansson.
Jag minns inte vad haket vi var på ifjol hette, men det låg ungefär här, så jag tror att det är samma, det var i alla fall min tanke.Meddela här om ni kommer
Gillet Brasserie på Dragarbrunnsgatan.
Bord bokat för tio personer till kl 18.30, Johansson.
Jag minns inte vad haket vi var på ifjol hette, men det låg ungefär här, så jag tror att det är samma, det var i alla fall min tanke.
Meddela här om ni kommer
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 13:54kommer (2st). Stannar nog bara till kl.8. Hoppas på att hinna till 18.30. 🙂
kommer (2st). Stannar nog bara till kl.8. Hoppas på att hinna till 18.30. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 17:09Kommer! Tåget är i Uppsala 18:20, så jag misstänker jag kommer vara i tid.
Kommer! Tåget är i Uppsala 18:20, så jag misstänker jag kommer vara i tid.
Quote from Jonathan Lilja Lindström on 11 September 2008, 17:17Jag skrev ju att vi kommer 2 just innan.
Du får kanske ringa och utöka antalet 🙂
Jag skrev ju att vi kommer 2 just innan.
Du får kanske ringa och utöka antalet 🙂
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 17:28Jag kommer oxså till utsatt tid
Jag kommer oxså till utsatt tid
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 17:36Det kommer att bli så roligt, jag ser verkligen fram emot det här! (H:)
Börjar känna mig riktigt taggad nu! 😀
Det kommer att bli så roligt, jag ser verkligen fram emot det här! (H:)
Börjar känna mig riktigt taggad nu! 😀
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 19:40Ni som hade anmält var ju liksom medräknade i min bokning.
Ni som hade anmält var ju liksom medräknade i min bokning.
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 09:15Fasen nu börjar jag bli riktigt nervös inför starten, har liksom svårt att jobba är det flera eller?
Går igenom min spel lista för femtiellfte gången fast jag vet att den är perfekt........
Fasen nu börjar jag bli riktigt nervös inför starten, har liksom svårt att jobba är det flera eller?
Går igenom min spel lista för femtiellfte gången fast jag vet att den är perfekt........
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 10:32Hade lite svårt att sova inatt pga nervositeten. 🙂
Får se om man kan få in en liten powernap på eftermiddagen. För inatt blir det lite sömn då man måste upp så tidigt.
Hade lite svårt att sova inatt pga nervositeten. 🙂
Får se om man kan få in en liten powernap på eftermiddagen. För inatt blir det lite sömn då man måste upp så tidigt.