Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 21:46Då var det genomfört! Jag är skitnöjd, 50km på 4:53.
Stort tack alla funktionärer, och ett stort WOW till alla som sprang! Grymt impad av dom som satsade på 100km! Nästa år kanske jag vågar ta det steget 🙂
Då var det genomfört! Jag är skitnöjd, 50km på 4:53.
Stort tack alla funktionärer, och ett stort WOW till alla som sprang! Grymt impad av dom som satsade på 100km! Nästa år kanske jag vågar ta det steget 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 11:31Ja tack till alla funktionärer. Och grattis till alla som sprang i mål!
För min del blev det DNF... Nästa gång jag försöker mig på 100km så ska jag vara bättre tränad för det (löfte till mig själv).
Ja tack till alla funktionärer. Och grattis till alla som sprang i mål!
För min del blev det DNF... Nästa gång jag försöker mig på 100km så ska jag vara bättre tränad för det (löfte till mig själv).
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 12:09STORT SUPERGRATTIS till alla er hjältar som sprang, det vara helt fantastiskt att se er allihopa och det var kalas att stå bakom borden även om jag ofta hade så mycket att göra att man inte ens hann heja på er. NI ÄR BÄST!!!
Ja, Andreas, vad hände egentl
STORT SUPERGRATTIS till alla er hjältar som sprang, det vara helt fantastiskt att se er allihopa och det var kalas att stå bakom borden även om jag ofta hade så mycket att göra att man inte ens hann heja på er. NI ÄR BÄST!!!
Ja, Andreas, vad hände egentl
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 12:36Hade ont och valde kliva av eftersom jag haft problem tidigare av samma art.
Nästa gång så tar jag det såklart. Fast just nu är jag inte så inställd på någon nästa gång. 🙂
Hade ont och valde kliva av eftersom jag haft problem tidigare av samma art.
Nästa gång så tar jag det såklart. Fast just nu är jag inte så inställd på någon nästa gång. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 13:05Nu är man ultralöpare, härligt!!! 😀
Ett väldigt trevligt lopp med bra service och pepping vid varvningen. Ett stort tack till de snabblöpare som kom med positiv uppmuntran när man blev omsprungen. Det värmde gott när man kännde sig som en gipsad snigel
Nu är man ultralöpare, härligt!!! 😀
Ett väldigt trevligt lopp med bra service och pepping vid varvningen. Ett stort tack till de snabblöpare som kom med positiv uppmuntran när man blev omsprungen. Det värmde gott när man kännde sig som en gipsad snigel
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 14:38Så har man avverkat sitt första Ultra maraton och stort tack till funtionärer och arrangörer. För min del blev det ett hyfsad tid, men fick tillbringa min natt på Uppsala sjukhus...mindre roligt.
Så har man avverkat sitt första Ultra maraton och stort tack till funtionärer och arrangörer. För min del blev det ett hyfsad tid, men fick tillbringa min natt på Uppsala sjukhus...mindre roligt.
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 15:13Men Staffan, berätta för tusan! Gick du sönder under loppet eller blev du överkörd av bussen efteråt?
Men Staffan, berätta för tusan! Gick du sönder under loppet eller blev du överkörd av bussen efteråt?
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 15:22Första 100K avklarad, inte illa för en nybörjare. Jag vill tacka alla funktionärer för ert stöd och den superba servicen!
Första 100K avklarad, inte illa för en nybörjare. Jag vill tacka alla funktionärer för ert stöd och den superba servicen!
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 15:25Det var nog efter 45km som kroppen gav upp och då menar jag verkligen gav upp. Kroppen var helt slut mycket breonde på dåligt med vätske intag. De sista två varven hade nog många "normala" människor givet upp. De sista varvet gick (sprang) på enbart ren
Det var nog efter 45km som kroppen gav upp och då menar jag verkligen gav upp. Kroppen var helt slut mycket breonde på dåligt med vätske intag. De sista två varven hade nog många "normala" människor givet upp. De sista varvet gick (sprang) på enbart ren
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 15:49Gahh Annki, först nu fattar jag att du var du!! Vad synd att jag inte fattade det igår! Jätteroligt att ses i alla fall, nästa gång vet jag 🙂
Kan bara intyga Staffans hjältebragd, snacka om pannben, jag tror inte heller någon hade pallat det du gjorde!
Gahh Annki, först nu fattar jag att du var du!! Vad synd att jag inte fattade det igår! Jätteroligt att ses i alla fall, nästa gång vet jag 🙂
Kan bara intyga Staffans hjältebragd, snacka om pannben, jag tror inte heller någon hade pallat det du gjorde!