Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumdislöfteUppstart
You need to log in to create posts and topics.

så kul och se hur olika alla är! 🙂
Vad alla har som akilles häl liksom. Snacks, snabbmat ja.. kul med blandning på folk!

Vad jag måste tillägga är tillåtet för mig är saft. men då endast när jag kör spinning. Testade det idag, det ger en bra effekt för

linda.....
hamburgare mår jag illa av
(ser bara bra ut att ha mkt på listan 😉 )
pizza är ett större problem
men har just funnit falafel (H:) , den är ju gjord på kikärter
men jag vet inte vad det mer är i och hur den är gjord så jag vet inte om det är

rap chica: Håller med! Falafel är jättttteeegott!.. men som du, har jag ingen aning om vad som är i det.. :p

kom på att ajg måste tillägga att jag tillåter
socker i hunniebusch (stavning)

rap chica: falafel är oftast friterad tyvärr... men ibland går de o få den grillad också. Tror det är lite olika från ställe till ställe!

Då ska vi se, löftet är alltså fram till nyår!

*Ät inte godis
*Drick inge alkohol (kan också ställa till problem med vikten)
*Håll veckomålet på antalet minutrar

Övrigt: Väldigt många torkade frukter har tillsatt socker, jag tycker det till och med sma

UNDERBAR GRUPP. Precis vad jag behöver 😀

Alltså, här med går jag Anna med i löftet att låta bli

godis
chips
läsk
kakor
glass
popcorn

fram till 31/12 2007.

Jag tillåter mig dock att
ta en bit mörk choklad en gång om jag inte kan motstå sockersuge

Jag har haft godisförbud sen 1 juli och det har bara spruckit en gång hemma hos en vän då jag grillade fem marschmallows. Mitt godisförbud ska jag ha enda fram till nyår!
Fram tills imorgon har jag tillåtit mig själv att äta alldeles för mycket snacks, gl

åå fram tills nyår så är mitt löfte ungefär som det för denna vecka
men jag ska dra ner på svart te och socker i svart te och hunnie bush (stavning)

Då drar det snart igång, Imorgon är det dags! 😛
Är nu beredda nu? Mentalt.. 🙂
Visserligen har jag haft godis uppehåll i en vecka nu, tog lite lite Cola i måndags (halvt glas) men annars har inget sockrigt, fett och flötigt kommit mellan mina läppar. Oc