Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumdislöfteUppstart
You need to log in to create posts and topics.

Ja! Jag har inte druckit någon cola light sista dagarna!
Är väl min värsta last. Att proppa i mig det och tuggummin hela tiden gör att man aldrig vänjer sig av med att inte småäta hela tiden!

Ja, tuggummi kan jag tänka mig har den effekten.
Jag var sjukt sugen på att ta lite mörk choklad igår. Den mörka chokladen har jag tillåtit. Men jag tänkte att jag skulle pressa mig till det allra yttersta, innen jag tar det. Se hur det går! 😛

Köpte en Cola light ikväll, var så törstig eftr att ha ätit ett paket gravad lax till middag. Lättare att dricka mycket cola än mycket vatten. Men en vecka nu till nästa!

2 timmar och 15 minuter kvar... 😀

Lycka till alla!!!

haha! Countdown! :p
Viljestyrka har vi alla, och den ska vi använda 🙂

Nu är vi igång!

PANG - där gick startskottet 😀

Ha en bra "första-dag" alla!

dags att joina!
har redan haft 2 veckor med valfritt godisfritt, som jag bröt med en liten bit kladdkaka igår, inte vidare god och kunde helt klart ha klart mig utan, men kände att jag inte kunde förolämpa syster som tagit med sig.. 🙁

under denna tid b

Såg ju att jag har glömt lägga till alkohol till min lilla lista över vad jag kan tillåta mig en gång i veckan!

Alltså är det totalt godisstopp för mig fram till sista dec. och tillåtet med fika, snacks, alkohol, läsk, glass i VETTIGA mängder och EN gån

Jag joinar också!

Jag ska försöka avstå godis helt.
Bara fika vid speciella tillfällen.

Det svåra för mig är att jag lskar att baka o greja. Det är så svårt o motstå att smaka när det kommer nybakat från ugnen. Men det är väl bara o bestämma sig. 🙂

J

Sandra: jag är likadan! Älskar och baka och fixa i köket!.. men har kommit underfund med att baka till andra är jättekul! Jag har förgött tjejerna på jobbet, så de har lagt lite på hullet i sommar...*skrattar*.. 😛 men det är så jag visar min kärlek 😉