Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumdislöfteUppstart
You need to log in to create posts and topics.

du kan ju leta reda på nyttiga kakor och bröd

Otroligt bra idé att offentligt avlägga ett godislöfte. Jag har haft perioder när jag inte ätit något alls med socker i och har då mått riktigt bra (har svår migrän och är känslig för blodsockersvängningar). Tyvärr kommer suget ibland tillbaka efter god

Hejsan, jag hänger gärna på. Jag slutade med godis under min semester eftersom mitt kusinbarn på 8 år utmanade mig. Vi ska vara godisfria under ett år.

Inget godis alls! Undantaget halstabletter när jag VERKLIGEN har ont i halsen.

Får däremot äta snacks

Två dagar har gått, och jag har lyckats hålla mig ifrån sockerfällan (när det gäller godis). Den stora utmaningen är fika...har dock fikat en gång denna veckan nu, så nu blir det inget mer denna veckan!! Är nog en fikaoman 🙁 Men, men!! Det går bra det h

Jag tycker det här låter helt underbart och är på till 100%!!
För min del handlar det inte så mycket om vikt utan av hälsoskäl. Det är inte bra att äta så mycket socker som jag får i mig varenda dag i olika former. Bara känslan av att känna mig nyttig oc

Det e så himla kul att detta fick sånt genomslag! Kunde jag aldrig tänka mig...;)

Själv är jag jätteimponerad av alla er som försakar allt godis o sötsaker! Skulle aldrig kunna lägga av m allt "socker" på en o samma gång! Heja oss! 😀

jag håller med dig Linda! Jättekul med denna respons från alla! Det gör det hela mycket roligare, och vi kämpar mot samma mål. Det är otroligt peppande!
Kämpa på allihopa! 😛

Jag har redan slutat för två veckor sen, men jag kan juh upprepa mina löften inför er. 😉

Inget godis.
Inget onödigt socker i maten
Inget fikabröd
Ingen läsk eller saft.
Ingen glass.
Ingen alkohol

Undantag: Honung i måttlig mängd.
Naturella nötter, ma