Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Någon som har tips på var man luchjoggar bäst i närheten av Odinsgatan i Göteborg?

- Många varv i Trädgårdsföreningen?
- Fram och tillbaka längs Åvägen i Gårda?
- Hedens bollplaner?
- Södra älvstranden?

(Intervallträning när det blir snöfritt på Valhall

Sträcka?

Upp i Lunden så du får lite kupering? Nobelgata längs begravningsplatsen?

Va? har inte Sassa skrivit nåt här???

Åvägen skulle jag välja. Bort på ena sidan och tillbaks på andra sidan. Den är rätt mysig att springa. Du kan förlänga den bort till St:sigfrids plan och tillbaks via danska vägen också om du vill ha en längre runda.

Ha ha ha på Christers inlägg. Så befriande när man brister ut i gapflabb ibland. Tack!

Hon hann väl inte.

Magnus: Runt en mil tycker jag kan vara lagom för ett lunchpass. Om jag kan välja, springer jag oftast ganska okuperat.

G-man: Tack, det borde funka rätt bra.

Sassa: Mitt arvode ligger på 1000 kr/timme.

Oh, mina gamla hemmakvarter!

Åvägen är inte så tokig, men kan bli lite tjatig fram-och-tillbaka.

En, förutom två broar, platt runda med stundtals trevlig utsikt är en runda till Hisingen. Sätt av via Friggatan, under motorvägen, över på cykelvägen/järnv

Ja, den heter Marieholmsbron. En mkt trevlig bro!

Sedan skulle jag välja att springa på hisingssidan från Tingstadsmotet på sydsidan E6 norrut längs gångbanan förbi Backadalsmotet (Stig Center) och vända vid Bäckebolsmotet för att springa åter till Ting

Jag har sprungit över Marieholmsbron och genom Ringöns industriområde några gånger. Jag insåg inte att det gick relativt smidigt att komma från Odinsplatsen till bron, så tack för det tipset!

Dock blir jag ofta lite nedstämd av miljön i industriområdet.