Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 14:05Har inte läst hela tråden men vaknade till när du skrev längs Delsjövägen för där har jag sprungit mycket när jag bodde där.
Om du vill slippa asfalten längs Delsjövägen så går det en stig i bäckravinen från bakom macken (om den nu är kvar) på St Sigfrid
Har inte läst hela tråden men vaknade till när du skrev längs Delsjövägen för där har jag sprungit mycket när jag bodde där.
Om du vill slippa asfalten längs Delsjövägen så går det en stig i bäckravinen från bakom macken (om den nu är kvar) på St Sigfrid
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 15:35Ja, den fina stigen har jag nog cyklat på nån gång för länge sen, men glömt bort. Tack för påminnelsen!
Ja, den fina stigen har jag nog cyklat på nån gång för länge sen, men glömt bort. Tack för påminnelsen!
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 19:36Det finns nån grymt brant trappa nånstans oxå som du kan lägga in lite intervaller i. Bra va?
Det finns nån grymt brant trappa nånstans oxå som du kan lägga in lite intervaller i. Bra va?
Quote from Fredric Lagerström on 3 December 2010, 20:24Men om vi är ute i tassemarkerna kring Delsjövägen så är det ju inte så urbant längre, stigar osv... Urban löpning görs bäst vid Partihallarna, Tingstadsmotet och Ringön.
Men om vi är ute i tassemarkerna kring Delsjövägen så är det ju inte så urbant längre, stigar osv... Urban löpning görs bäst vid Partihallarna, Tingstadsmotet och Ringön.
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 20:53Jag hade en bild av att om man ville springa en inte alltför lång sträcka i närheten av Odinsgatan, skulle man vara tvungen att hålla sig i stan. Men det visade sig ju finnas en andra alternativ, vilket bara är bra.
Jag hade en bild av att om man ville springa en inte alltför lång sträcka i närheten av Odinsgatan, skulle man vara tvungen att hålla sig i stan. Men det visade sig ju finnas en andra alternativ, vilket bara är bra.
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 21:02Glöm inte att springa på stans enda gata som enligt kommunal förordning inte får förkortas i text, Bögatan!
(Får väl tillägga att jag är för kärlek mellan alla oavsett kön, ålder, läggning, religion, längd, handikapp, etc etc. Ju mer kärlek desto bättre
Glöm inte att springa på stans enda gata som enligt kommunal förordning inte får förkortas i text, Bögatan!
(Får väl tillägga att jag är för kärlek mellan alla oavsett kön, ålder, läggning, religion, längd, handikapp, etc etc. Ju mer kärlek desto bättre
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 21:09Det finns möjligheter på Hisingen också, spring över bron, och sedan genom Backaplan längs Kvillebäcken och sedan viker du upp till Slätta Damm. Dit är det ca 3 km. Då kan du spring i de fina spåren där i 4 km, och sedan tillbaka igen. Vi springer från Li
Det finns möjligheter på Hisingen också, spring över bron, och sedan genom Backaplan längs Kvillebäcken och sedan viker du upp till Slätta Damm. Dit är det ca 3 km. Då kan du spring i de fina spåren där i 4 km, och sedan tillbaka igen. Vi springer från Li
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 21:59Länsmansgårdens spår har jag nött mååånga gånger under min uppväxt. Fantastiska spår! Tycker dom ligger i topp över spår i Göteborg. Kan rekommendera att åka dit och köra nåt långpass nån gång. Vackert och trevligt.
Länsmansgårdens spår har jag nött mååånga gånger under min uppväxt. Fantastiska spår! Tycker dom ligger i topp över spår i Göteborg. Kan rekommendera att åka dit och köra nåt långpass nån gång. Vackert och trevligt.
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 22:10Nu börjar det bli lite för långt bort för det lunchpass jag hade i åtanke. Jag får avståndet till Slätta Damm till 5 km enkel väg, och till Länsmansgården ytterligare en bit.
Men tipsa på!
Nu börjar det bli lite för långt bort för det lunchpass jag hade i åtanke. Jag får avståndet till Slätta Damm till 5 km enkel väg, och till Länsmansgården ytterligare en bit.
Men tipsa på!
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 22:24Gmap får det till 3,2 km. Tog från mitten av Odinsgatan. 😉
http://www.gmap-pedometer.com/?r=4182592
Edit: Glöm det, det var 3,2 miles. Samma fel flera ggr. 🙁
Gmap får det till 3,2 km. Tog från mitten av Odinsgatan. 😉
http://www.gmap-pedometer.com/?r=4182592
Edit: Glöm det, det var 3,2 miles. Samma fel flera ggr. 🙁