Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarUrsvik Ultra
You need to log in to create posts and topics.

75 km löpning mitt i natten. Är du galen?

Svarar du ja, då är Ursvik Ultra tävlingen för dig.
Svarar du nej, då passar kanske Lightklassen på 45 km.

Tycker du fortfarande att det känns för långt samlar du ihop kompisarna och tävlar i Stafettklassen på 5

Coolt! Klart häftig tävling.

2 veckor innan TEC, så jag satsar nog på lätta varianten.

En näst intill sjustjärnig presentation av loppet Fredrik.
Å näst intill smärtgränsen tidsmässigt vad gäller innan loppets avfyrande oxså....dryga 6 mån.
Hoppas att du förstår att du nu måste komma med lite nyheter då och då så att inte löparna somnar å g

Ja internet är för stort för att hinna uppdatera överallt... men jag är ju också bara en enkel webmaster 🙂

* Nu är språkstödet implementerat och anmälan är öppen.

Själv tänker jag köra Ursvik Ultra75 km i år... körde 45 km 2009 och kände att det fanns

För nära Milano marathon så jag överlämnar med viss saknad inkasserandet av vinstchecken i den korta klassen till annan hugad spekulant i år. /Petri

Loppet är super!

Men jag tycker att tjusningen har försvunnit det senaste halvdecenniet då banan förenklats och anmälningsavgiften dragit iväg.

Jag gillade originalupplägget,

- 0 kr i anmälningsavgift
- 0 kr i prispengar
- 0 support
- 0 publik

Årets lopp blir mitt första. Jag tycker att anmälningsavgiften är låg. Några prispengar lär det inte bli för mig och förväntar mig inte några jublande åskådarmassor i skogen mitt i natten.

2 veckor innan TEC.
Jag är tveksam men kommer väl förmodligen hamna där i startfållan i alla fall 🙂
Med all säkerhet vansinnigt dumt och med inställningen att det bara ska vara en sista genomkörare.
Men, nummerlapp på bröstet och sen full fart framåt.

Jag insåg att risken är för stor så nära inpå TEC, även om jag väljer korta varianten. Det skulle vara förödande att göra ett felsteg på UU och få stå över TEC. Jag kan UE som baksidan på min hand, men efter några varv och tröttheten satt in så är det lät