Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarUrsvik Ultra
You need to log in to create posts and topics.

Hörrö Johan - noll publik tar jag som rena förolämpningen!

Jag trampade snett första gången jag sprang där på natten. Det var en rot vid en backe efter en timmes löpning. Som tur hörde en klubbkompis min skrik, sprang uppför backen och gav mig ett stödbandage.

Sedan sprang jag vidare. och jag tror att jag har ba

LM - beklagar. Jag vet ju att det finns folk som åker dit utan delta och som gör en (nästan) lika stor prestation genom att supporta vid varvningen. Jag har ju själv stått där några år natten igenom.

OT - jag har dock börjat bli bra grinig på anmälnings

Jag minns ännu med glädje den natt när Birger Fält och jag stod och klockade varvtider 🙂

Är på s.k. g, resan bokad men ej loppet dvs light-varianten. Det startar ju nästan i soluppgången, så snubbeltrådar o.dyl. kanske är väl synliga?

Herr S. Pannlampa krävs de första två varven i light-klassen. /Petri

Hej Johan

Jag hakar gärna på en genomkörare i xtreme spåret i februari, skulle gärna testa två varv runt den 15-22 feb. Tror dock att jag inte kommer snitta mer än ca 6 km/t tempo beroende på underlag.

Nån mer som hakar?

mvh d

Jag är nog redan där när ni kommer 😉

Längtar så efter ett par varv i UE. Så snart skidåkarna har lämnat Ursvik därhän så ska jag återerövra spåren tänkte jag.

Daniel vi kan preliminärboka helgen 20-21 februari så får vi se vilken status skidspåren har!
Hålla runt 6 min/km låter bra.

//Fredrik

Hur ser det ut i Ursvik nu? Är det så att det lutar åt risk för 75 km snöpulsning? (Jo om man skall kalla det risk eller chans är förstås en smaksak. 😉 )