Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarUrsvik Ultra
You need to log in to create posts and topics.

Någon som vet hur det har gått för dem?

Herrvinnaren Ola Gustafsson, (Tranås SS Triathlon) har gått i mål på tiden 8:46:23.
Damklassen vanns av Emelie Andersen, (Runners Store) på tiden 9:47:27.

Banrekordet ligger på 6h, 30min. Måste ha varit svinjobbigt! =)

6:23:20 för att vara exakt 🙂

Grattis alla som fullföljde, och grattis Urban till bronset!

Själv gav jag upp på tredje varvet (efter ca 35 km då det var nära till varvningen). Jag hade det hur bra som helst till 25 km men bara en liten stund senare så bonkade jag vilket förbluffade m

Imponerad av er alla... Nu finns lite resultat att beskåda.
http://www.ursvikultra.se/Resultat/UU2010.htm

Snart kommer även sträcktiderna!
Beklagar att ni får vänta.

Jo det var verkligen ett välarrangerat lopp med helt exemplarisk banmärkning, och bra att bli påmind om att "stämpla" vid varvning, för själv var jag i a f nära att glömma en gång. Själv kände jag direkt av en tidigare överansträngd hälsena som inte var

Jag var också imponerad av alla som sprang på UU-banan under natten. Själv satte jag ut och tog in stolpar på ängarna innan och efter loppet och det var jobbigt att bara gå. Någon sa "för varje steg kändes det som man halkade bakåt ett halvt steg" så känd

Måste tacka för ett bra arrangemang.

Denna tokhårda tävling mkt beroende på underlaget denna söndagmorgon, var välarrangerat är nöjd över min 5 plats i 45 km klassen. Tusen tack och hoppas vi ses nästa år.;)

Jag var anmäld men fegade ur de sista dagarna. Jag är mycket imponerad av alla som vågade starta och särskilt av dem som fullföljde under de extra svåra förhållandena.

Jag känner mig oerhört nöjd med att jag tog mig runt de 75 kilometrarna, på det underlaget. Och jag stämmer in i de tidigare hyllningarna till arrangemanget! Benen känns överraskande fräscha nu på måndagen. Kanske gick det därför för långsamt? 🙂