Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 16:52Det är ju bara att gå in på sik.org och kolla själv tiderna, de finns ju där flera år tillbaks.
Det är ju bara att gå in på sik.org och kolla själv tiderna, de finns ju där flera år tillbaks.
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 23:18Ja det är klart , tack Sven. Min trötta skalle får det till att den nog tar 2-3min längre att spring för eliten som springer på just under timmen.
.
Men då är jag nog inte så illa tränad som jag trodde då.. 🙂
Ja det är klart , tack Sven. Min trötta skalle får det till att den nog tar 2-3min längre att spring för eliten som springer på just under timmen.
.
Men då är jag nog inte så illa tränad som jag trodde då.. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 00:06Här är 10-bästa från 1998 (den klassiska banan, som alltså torde varit minst 15,05 km och max 15,10 km)
01. 54:26 Thomas Kajander Spårvägen
02. 57:35 Pekka Anderman Flemingsbergs SK
03. 57:56 Anders Grahn NAIF-79
04. 57:57 Anders Bylund Fredrikshofs IF
0
Här är 10-bästa från 1998 (den klassiska banan, som alltså torde varit minst 15,05 km och max 15,10 km)
01. 54:26 Thomas Kajander Spårvägen
02. 57:35 Pekka Anderman Flemingsbergs SK
03. 57:56 Anders Grahn NAIF-79
04. 57:57 Anders Bylund Fredrikshofs IF
0
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 21:11Den klassiska är bäst. Någon som har lust att lägga ut spåret så man kan tanka ned den?
Den klassiska är bäst. Någon som har lust att lägga ut spåret så man kan tanka ned den?
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 22:25Den klassiska går inte att springa längre. Dels är en bit (vänster upp i djungeln strax efter 1 km) på extra naturskyddad mark (nån viktig grönsak eller nåt växer väl där), dels är en bit nu mitt över en hage för getter eller lamm eller nåt annat fyrbent
Den klassiska går inte att springa längre. Dels är en bit (vänster upp i djungeln strax efter 1 km) på extra naturskyddad mark (nån viktig grönsak eller nåt växer väl där), dels är en bit nu mitt över en hage för getter eller lamm eller nåt annat fyrbent
Quote from Funbeat user on 28 October 2012, 16:55Kom just hem efter att ha sprungit 13.98 km. Hade svartvita skyltar att följa hela vägen runt. Kan detta stämma?
Kom just hem efter att ha sprungit 13.98 km. Hade svartvita skyltar att följa hela vägen runt. Kan detta stämma?
Quote from Funbeat user on 28 October 2012, 18:48Du har genat rakt över fältet efter 2.5km, du får ta en straffrunda. 🙂
Du har genat rakt över fältet efter 2.5km, du får ta en straffrunda. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 October 2012, 19:30Whaat? Missade jag backar? Fan! Det får bli repris på söndag. Är det skyltat rätt däromkring då? Tyckte jag följde alla pilar och så.
Whaat? Missade jag backar? Fan! Det får bli repris på söndag. Är det skyltat rätt däromkring då? Tyckte jag följde alla pilar och så.
Quote from Funbeat user on 29 October 2012, 08:10Den är bra uppmärkt, även om det är lätt hänt att tex följa 10km-spåret när Xtremen svänger. Jag var ute med pannlampan häromkvällen och då var det lite lurigt iom att refllexmarkeringarna satt kvar enligt gamla sträckningen vid ca 7 km om jag minns rätt.
Den är bra uppmärkt, även om det är lätt hänt att tex följa 10km-spåret när Xtremen svänger. Jag var ute med pannlampan häromkvällen och då var det lite lurigt iom att refllexmarkeringarna satt kvar enligt gamla sträckningen vid ca 7 km om jag minns rätt.
Quote from Funbeat user on 29 October 2012, 10:32Håller med. Vet nu var jag missade. Dock blev jag lite villrådig mot slutet när jag plötsligt bara såg en gul/vit markering. Efter lite trevande framåt på grusvägen såg jag återigen i motljuset en svart/vit rackare.
Sista backen som även ligger på 2.5:an
Håller med. Vet nu var jag missade. Dock blev jag lite villrådig mot slutet när jag plötsligt bara såg en gul/vit markering. Efter lite trevande framåt på grusvägen såg jag återigen i motljuset en svart/vit rackare.
Sista backen som även ligger på 2.5:an