Quote from Guest on 23 March 2008, 21:50Klassisk löpserie på krävande ~15 km-bana. Sex deltävlingar plus final.
http://www.sik.org/tavlingar.htm (nu finns aktuell info för 2008)
Klassisk löpserie på krävande ~15 km-bana. Sex deltävlingar plus final.
http://www.sik.org/tavlingar.htm (nu finns aktuell info för 2008)
Quote from Funbeat user on 23 March 2008, 22:00Hittade info om den här serien på puls.se och blev förstås genast tokladdad - sex fantastiska kvalitetspass att se fram emot (H:)
Någon som varit med tidigare som har lust att berätta lite om hur det brukar vara?
Hittade info om den här serien på puls.se och blev förstås genast tokladdad - sex fantastiska kvalitetspass att se fram emot (H:)
Någon som varit med tidigare som har lust att berätta lite om hur det brukar vara?
Quote from Kicki K on 25 March 2008, 09:34Jag har varit med ett antal gånger
Första gången får man ett startnummer som man sedan behåller hela säsongen. Det kostar typ 50sek/gången som betalas på plats, ingen föranmälan.
Startar gör man när man vill mellan 17-18.30 så det är lite svårt att känna
Jag har varit med ett antal gånger
Första gången får man ett startnummer som man sedan behåller hela säsongen. Det kostar typ 50sek/gången som betalas på plats, ingen föranmälan.
Startar gör man när man vill mellan 17-18.30 så det är lite svårt att känna
Quote from Camilla Maunu on 31 March 2008, 19:24Så här står det på hemsidan:
Klassindelning
Herrar Damer
Elit <60 min <70 minJag fattar inte. Är det antingen elit som gäller eller att man springer under 60 min...?
En slöis som jag
Så här står det på hemsidan:
Klassindelning
Herrar Damer
Elit <60 min <70 min
Jag fattar inte. Är det antingen elit som gäller eller att man springer under 60 min...?
En slöis som jag
Quote from Funbeat user on 31 March 2008, 19:32Alla kan springa 🙂 (och gör det också om jag förstår den info jag fått från annat håll rätt, en del tar god tid på sig)
Men om man springer under 60 som snubbe eller 70 som tjej så räknas man som "Xtreme elit" och får ett linne gratis.
Jag kommer att
Alla kan springa 🙂 (och gör det också om jag förstår den info jag fått från annat håll rätt, en del tar god tid på sig)
Men om man springer under 60 som snubbe eller 70 som tjej så räknas man som "Xtreme elit" och får ett linne gratis.
Jag kommer att
Quote from Funbeat user on 31 March 2008, 19:39Måste man vara med på alla eller kan man hoppa med när det passar tro? Första tillfället är jag på Kanarieöarna, men jag skulle gärna vara med några gånger om det gick att vara med vid enstaka tillfällen. 🙂
Måste man vara med på alla eller kan man hoppa med när det passar tro? Första tillfället är jag på Kanarieöarna, men jag skulle gärna vara med några gånger om det gick att vara med vid enstaka tillfällen. 🙂
Quote from Funbeat user on 31 March 2008, 19:41Man kan vara med på precis så många eller så få som man vill. Det är bara om man vill direktkvalificera sig till finalen som man måste vara med minst fem av sex gånger. Annars måste man anmäla sig till den separat. (Deltävlingarna behöver man inte anmäla
Man kan vara med på precis så många eller så få som man vill. Det är bara om man vill direktkvalificera sig till finalen som man måste vara med minst fem av sex gånger. Annars måste man anmäla sig till den separat. (Deltävlingarna behöver man inte anmäla
Quote from Funbeat user on 31 March 2008, 19:42Vad kul! Toppentillfälle att slippa springa mol allena ute i spenaten (lite harig....) 🙂 Absolut ska jag hänga på när jag kan!
Vad kul! Toppentillfälle att slippa springa mol allena ute i spenaten (lite harig....) 🙂 Absolut ska jag hänga på när jag kan!
Quote from Elias Engqvist on 31 March 2008, 19:54Kan rekommendera er att åka dit o springa banan i förväg - det är extremt backigt så det underlättar om man vet ungefär hur banan ser ut, var backarna kommer mm.
Jag tänkte också försöka springa några gånger men kan inte heller nu i april 🙁
Kan rekommendera er att åka dit o springa banan i förväg - det är extremt backigt så det underlättar om man vet ungefär hur banan ser ut, var backarna kommer mm.
Jag tänkte också försöka springa några gånger men kan inte heller nu i april 🙁
Quote from Funbeat user on 31 March 2008, 19:57Jag har sprungit den, bor i Sumpan. 🙂 Och jaaa, den är backig. Speciellt en backe är som att springa in i en vägg - helt sjuk. Det var ju rena klättringen..... (jag gick där.... :D)
Jag har sprungit den, bor i Sumpan. 🙂 Och jaaa, den är backig. Speciellt en backe är som att springa in i en vägg - helt sjuk. Det var ju rena klättringen..... (jag gick där.... :D)