Quote from Elias Engqvist on 16 April 2008, 12:15Nä, jag tror dig, sprang förbi där i måndags och såg att det satt en STOR skylt som det stod "EXTREM" på som pekade neråt höger 🙂
Bra jobbat f.ö.!
Nä, jag tror dig, sprang förbi där i måndags och såg att det satt en STOR skylt som det stod "EXTREM" på som pekade neråt höger 🙂
Bra jobbat f.ö.!
Quote from Elias Engqvist on 16 April 2008, 12:15Dubbelt...
Dubbelt...
Quote from Kicki K on 16 April 2008, 13:13Håller med alla om att det va grymt roligt. På något vis va det inte så kallt och blött även om det regnade och va decimeterdjupa sjöar. Väldigt inspirerande.
Jag gjorde (tror) den nästa bästa PB-tiden på 73-74min.
Arrangören sa att det va tydligen många
Håller med alla om att det va grymt roligt. På något vis va det inte så kallt och blött även om det regnade och va decimeterdjupa sjöar. Väldigt inspirerande.
Jag gjorde (tror) den nästa bästa PB-tiden på 73-74min.
Arrangören sa att det va tydligen många
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 14:31mina skor va då inte gjorda för det kladdiga och hala underlaget. har ni nått tips om bra skor för sådant underlag.
mina skor va då inte gjorda för det kladdiga och hala underlaget. har ni nått tips om bra skor för sådant underlag.
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 16:06Mike; När sprang du om mig? Jag kan inte riktigt påminna mig om blå tröja och mössa...
Anneli; jag har adizero XT som jag är väldigt nöjd med. Men på de värsta lerpartierna så hjälper nog bara OL-skor.
Mike; När sprang du om mig? Jag kan inte riktigt påminna mig om blå tröja och mössa...
Anneli; jag har adizero XT som jag är väldigt nöjd med. Men på de värsta lerpartierna så hjälper nog bara OL-skor.
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 16:08Nu finns resultaten uppe! http://www.sik.org/xtreme_2008.htm
Nu finns resultaten uppe! http://www.sik.org/xtreme_2008.htm
Quote from Kicki K on 16 April 2008, 17:10aa, dumt av mig. Tänkte på Peter S.
Peter E. Bra skrivet om loppet:-)
aa, dumt av mig. Tänkte på Peter S.
Peter E. Bra skrivet om loppet:-)
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 18:12Regnväder och lång väg hem gjorde mig kall. Nu håller jag på slå rekort i hur många gånger på en timme jag måste kissa. snart slår jag även rekort i löpning till toaletten. blåskatarr kan jag tänka. bläää. nåja det går väl över.
Regnväder och lång väg hem gjorde mig kall. Nu håller jag på slå rekort i hur många gånger på en timme jag måste kissa. snart slår jag även rekort i löpning till toaletten. blåskatarr kan jag tänka. bläää. nåja det går väl över.
Quote from Katarina Lindbäck on 16 April 2008, 19:16Mike: Det stämmer nog, det var någon rackare i blått som sprang om mig i ruskig fart (H). Det får bli revansch nästa gång!
Mike: Det stämmer nog, det var någon rackare i blått som sprang om mig i ruskig fart (H). Det får bli revansch nästa gång!
Quote from Kicki K on 16 April 2008, 23:22Peter S. Jag fick korn på dig + nångra andra redan vid 8km o kom om dig vid 10.5 o hörde dig sen strax efter hela vägen in till mål. Så det va rikigt jämt:-)
Ser fram emot en ny tävling nästa gång får se om jag har samma flyt då
Peter S. Jag fick korn på dig + nångra andra redan vid 8km o kom om dig vid 10.5 o hörde dig sen strax efter hela vägen in till mål. Så det va rikigt jämt:-)
Ser fram emot en ny tävling nästa gång får se om jag har samma flyt då