Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nä, jag tror dig, sprang förbi där i måndags och såg att det satt en STOR skylt som det stod "EXTREM" på som pekade neråt höger 🙂

Bra jobbat f.ö.!

Dubbelt...

Håller med alla om att det va grymt roligt. På något vis va det inte så kallt och blött även om det regnade och va decimeterdjupa sjöar. Väldigt inspirerande.
Jag gjorde (tror) den nästa bästa PB-tiden på 73-74min.
Arrangören sa att det va tydligen många

mina skor va då inte gjorda för det kladdiga och hala underlaget. har ni nått tips om bra skor för sådant underlag.

Mike; När sprang du om mig? Jag kan inte riktigt påminna mig om blå tröja och mössa...

Anneli; jag har adizero XT som jag är väldigt nöjd med. Men på de värsta lerpartierna så hjälper nog bara OL-skor.

Nu finns resultaten uppe! http://www.sik.org/xtreme_2008.htm

aa, dumt av mig. Tänkte på Peter S.

Peter E. Bra skrivet om loppet:-)

Regnväder och lång väg hem gjorde mig kall. Nu håller jag på slå rekort i hur många gånger på en timme jag måste kissa. snart slår jag även rekort i löpning till toaletten. blåskatarr kan jag tänka. bläää. nåja det går väl över.

Mike: Det stämmer nog, det var någon rackare i blått som sprang om mig i ruskig fart (H). Det får bli revansch nästa gång!

Peter S. Jag fick korn på dig + nångra andra redan vid 8km o kom om dig vid 10.5 o hörde dig sen strax efter hela vägen in till mål. Så det va rikigt jämt:-)
Ser fram emot en ny tävling nästa gång får se om jag har samma flyt då