Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 09:13Helt rätt!
Helt rätt!
Quote from Kicki K on 15 April 2008, 09:42Buss 504 från Sundbyberg C går till Ursvik om man kommer från det hållet
Buss 504 från Sundbyberg C går till Ursvik om man kommer från det hållet
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 09:52va kul att vi blir några stycken från funbeat. vi ses i em/kväll. Lycka till
va kul att vi blir några stycken från funbeat. vi ses i em/kväll. Lycka till
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 11:34Tackar, hade lite svårt att söka på SLs hemsida, men nu tror jag att jag ska hitta!
Om ni springer om en tjej knallblå jacka o gröna skor...då är det säkert jag!
Lycka till alla!
Tackar, hade lite svårt att söka på SLs hemsida, men nu tror jag att jag ska hitta!
Om ni springer om en tjej knallblå jacka o gröna skor...då är det säkert jag!
Lycka till alla!
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 21:12Jag har bara nött asfalt på sistone och hade ingen aning att det var så blött i skogen. Hade jag vetat det hade jag valt terrängskor eller, ännu bättre, OL-skor. Nu halkade jag runt i leran och var rädd att slira till och göra en praktvurpa. Sprang om en
Jag har bara nött asfalt på sistone och hade ingen aning att det var så blött i skogen. Hade jag vetat det hade jag valt terrängskor eller, ännu bättre, OL-skor. Nu halkade jag runt i leran och var rädd att slira till och göra en praktvurpa. Sprang om en
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 21:50Ja det var fasligt lerigt 😀 Jag kom in som siste man i mål, nu är jag för trött för att skriva något, men det var väldigt kul och jag ser fram emot nästa gång.
Ja det var fasligt lerigt 😀 Jag kom in som siste man i mål, nu är jag för trött för att skriva något, men det var väldigt kul och jag ser fram emot nästa gång.
Quote from Elias Engqvist on 15 April 2008, 21:52Får vi höra lite tider /En som tyvärr inte kunde va me
Får vi höra lite tider /En som tyvärr inte kunde va me
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 21:52Visst var det regnigt o jätte-blött -lerigt -halt -backigt -jobbigt o alldeles skitkul 🙂 Blev en bättre tid än väntat för mig. Hade inte trott jag skulle komma under 90 min. det var verkligen Skönt med dusch o bastu efteråt.
Visst var det regnigt o jätte-blött -lerigt -halt -backigt -jobbigt o alldeles skitkul 🙂 Blev en bättre tid än väntat för mig. Hade inte trott jag skulle komma under 90 min. det var verkligen Skönt med dusch o bastu efteråt.
Quote from Elias Engqvist on 15 April 2008, 21:52Siste man var en kvinna ?!
Siste man var en kvinna ?!
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 21:55Christer, du kan också klicka på länken under "Tävlingsberättelser och resultat" här uppe på sidan 🙂 1:48:5... sa min garmin. Fast jag lär få ännu sämre officiell tid för jag pausade under vattenstoppet straxt före 5 km och tjötade lite med funktionären
Christer, du kan också klicka på länken under "Tävlingsberättelser och resultat" här uppe på sidan 🙂 1:48:5... sa min garmin. Fast jag lär få ännu sämre officiell tid för jag pausade under vattenstoppet straxt före 5 km och tjötade lite med funktionären