Quote from Elias Engqvist on 17 February 2012, 14:00(t+) Shamala!
(t+) Shamala!
Quote from Funbeat user on 17 February 2012, 14:22bättre & biligare än Botox och allt annat 🙂 hehhe särskilt när snön piskar i ansiktet 🙂
tack Christer!Nu gäller det att ladda inför långpass till helgen med allt som vädret kan erbjuda.
Dock kan jag förstå att i snömodd blir löpning jobbigare och folk
bättre & biligare än Botox och allt annat 🙂 hehhe särskilt när snön piskar i ansiktet 🙂
tack Christer!
Nu gäller det att ladda inför långpass till helgen med allt som vädret kan erbjuda.
Dock kan jag förstå att i snömodd blir löpning jobbigare och folk
Quote from Funbeat user on 17 February 2012, 14:29Lingling.
Det finns hörlurar som tar bort det mesta av oväsendet på gym.
Bose är nog bäst, men också dyrast.
Det finns olika nivåer på både ljud bort och pris.
Är ju på gym på grund av nytt knä.
Använder Bose.Risk för skador i djup snö.
Givetvis,
Lingling.
Det finns hörlurar som tar bort det mesta av oväsendet på gym.
Bose är nog bäst, men också dyrast.
Det finns olika nivåer på både ljud bort och pris.
Är ju på gym på grund av nytt knä.
Använder Bose.
Risk för skador i djup snö.
Givetvis,
Quote from Jonny Persson on 17 February 2012, 14:33Jag kan ju lugnt säga att dagens pass ute i strålande sol och plusgrader var helt outstanding. Bra träning, frisk luft och fin påfyllning av vitamin D.
Jag kan ju lugnt säga att dagens pass ute i strålande sol och plusgrader var helt outstanding. Bra träning, frisk luft och fin påfyllning av vitamin D.
Quote from Elias Engqvist on 17 February 2012, 14:50(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 17 February 2012, 14:52(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 17 February 2012, 14:59(t+) till SS, CS, MMN, KGN m.fl. som tycker likadant som mig och lika mycket (t+) till alla hamsterbandnötare 😉
Hade en riktig SS-upplevelse i onsdags då det bl.a. blev snöpulsning genom en korridor i skogen och allt yrde runt och var vitt, vitt & bara
(t+) till SS, CS, MMN, KGN m.fl. som tycker likadant som mig och lika mycket (t+) till alla hamsterbandnötare 😉
Hade en riktig SS-upplevelse i onsdags då det bl.a. blev snöpulsning genom en korridor i skogen och allt yrde runt och var vitt, vitt & bara
Quote from Funbeat user on 17 February 2012, 16:12Senaste 5-10 åren har det kommit (eller ökat i användning) en hel del saker som jag tycker underlättar för oss i kalla, mörka vintriga Sverige.
Icebugs, fina löparband, inomhushallar, pannlampor, Facebook/Funbeat, osv.
Det är underbart att ge sig ut på e
Senaste 5-10 åren har det kommit (eller ökat i användning) en hel del saker som jag tycker underlättar för oss i kalla, mörka vintriga Sverige.
Icebugs, fina löparband, inomhushallar, pannlampor, Facebook/Funbeat, osv.
Det är underbart att ge sig ut på e
Quote from Funbeat user on 17 February 2012, 16:20Håkan (t+)
Det finns alltid och kommer alltid finnas de som känner att de behöver förkasta och nedvärdera andras insatser - i ett desperat försök att dölja sina egna tillkortakommanden.
Spring och var glada allihopa - meningen med livet är maximal njutn
Håkan (t+)
Det finns alltid och kommer alltid finnas de som känner att de behöver förkasta och nedvärdera andras insatser - i ett desperat försök att dölja sina egna tillkortakommanden.
Spring och var glada allihopa - meningen med livet är maximal njutn
Quote from Jonny Persson on 17 February 2012, 16:40Jag säger det igen. Den bästa träningen är den som blir av. 🙂
Jag säger det igen. Den bästa träningen är den som blir av. 🙂