Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningUte i snön eller inne på band?
You need to log in to create posts and topics.

Haha....ja finns det något så underbart för oss andra FunBetare att beskåda där två typ PÅLÄSTA å KUNNIGA gör upp om en korvsnutt. Jättekul grabbar å jag har djävligt svårt att hålla på någon av er faktiskt....bombis!!. Naturligtvis så kommer jag att i va

herrejössesamalia.. att jag fått plötslig grav dyslexi hade jag inte en aning om.

Måste säga att ni båda skulle bli politiker.. jag fattar inte ett skit.

Själv ansåg jag (såklart) att min egen forskning var mer tydliggörande. Och förklaringen "den tr

Whatever

Nääää bli nu inte sur Anders....de e ju bara tröghetssystemet som slagit till för MoA....!?

jag som trodde hon hade problem med redundansen

För vetskap så är jag en ganska duktig dansare.. (?!)

MoA, klart du ska variera din löpning. Jag har rätt svårt att hålla konstant fart utomhus, men det beror ju på att terrängen är variationsrik. Både uppför, nedför och plant. Hårt underlag, mjuk snö och ibland isigt. Det blir ett helt annat pass än när man

Jag springer med endomondo o får då rapport för varje km, tur det för igår inledde jag med 5.30 tempo o trodde jag sprang 7.30.

Jag märkte en stor skillnad, jag har noll smärta i knäna idag. Kanske den mjuka snön som räddar. 🙂 Ska köra 5 km på söndag,

Rätt ofta när jag kör på band och liknande på gymmet så önskar jag att jag hade a öronproppar - jag gillar inte dunkadunkat, gaigenmaima rimpotoukset eller ngt sånt som någon avdöd gammal släkting skulle sagt, och min far säger ibland, som går i en högta

Jag springer ute oavsett , inte med i något gym, har bara årssimkort.
Igår när det snöade & vinden blåste friskt var jag ute - mysigt och lite smärtsamt ( när snö piskar en i ansiktet) men vilken härlig känsla att vara ute!

jag tycker om att vara ute & r