Quote from Jonny Persson on 16 February 2012, 11:05No offense Börje men bandet är grovt felkalibrerat. För det är världselitfart du skulle ha sprungit i.
No offense Börje men bandet är grovt felkalibrerat. För det är världselitfart du skulle ha sprungit i.
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 11:19bara 36 kalorier
bara 36 kalorier
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 11:53Phu, var lite svettig där en stund och såg framför mig hur alla hurtbullar springer i en fart på 22-24 på löpbandet. Och jag som har snabbpass på 11.. =/
Phu, var lite svettig där en stund och såg framför mig hur alla hurtbullar springer i en fart på 22-24 på löpbandet. Och jag som har snabbpass på 11.. =/
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 11:55Gillar springa ute i halka och snön! Det stärker muskler och senor. Man lär sig balans och gordination.Ojämn yta motverker mekaniska skader som man kan ha i löpandet. 🙂
Gillar inte springa inne därför att man får inte friskt luft.Man svettas som faan!
Gillar springa ute i halka och snön! Det stärker muskler och senor. Man lär sig balans och gordination.Ojämn yta motverker mekaniska skader som man kan ha i löpandet. 🙂
Gillar inte springa inne därför att man får inte friskt luft.Man svettas som faan!
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 12:00Jag upplever nog inte tristessen så farlig eftersom jag bara springer 40 min än så länge.. Så jag kan tänka mig att när jag närmar mig 2 timmar att min spotify inte riktigt kommer räcka till. Därav önskan om ipad med lite bra filmer. 😉
Men visst, inget
Jag upplever nog inte tristessen så farlig eftersom jag bara springer 40 min än så länge.. Så jag kan tänka mig att när jag närmar mig 2 timmar att min spotify inte riktigt kommer räcka till. Därav önskan om ipad med lite bra filmer. 😉
Men visst, inget
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 12:10Det är vad jag kallar glädjeband 😉
Förmodligen accelererar inte bandet något mellan 16km/h och 24km/h och det är med andra ord 16km/h även ifall det står 24km/h på displayen.
Testa att spring på bana i vår sen. 400m @60s. Same same but maybe differen
Det är vad jag kallar glädjeband 😉
Förmodligen accelererar inte bandet något mellan 16km/h och 24km/h och det är med andra ord 16km/h även ifall det står 24km/h på displayen.
Testa att spring på bana i vår sen. 400m @60s. Same same but maybe differen
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 13:10Jaha.. då har ni snöoptimister sabbat min dag. Nu måste jag helt enkelt kolla om jag orkar lika långt ute som på löpbandet. Det är ju ett kort pass jag ska köra idag så det bör jag överleva trots kyla och halka. Dock har jag inga broddar. Herrejösses vart
Jaha.. då har ni snöoptimister sabbat min dag. Nu måste jag helt enkelt kolla om jag orkar lika långt ute som på löpbandet. Det är ju ett kort pass jag ska köra idag så det bör jag överleva trots kyla och halka. Dock har jag inga broddar. Herrejösses vart
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 14:06Glädje förr var att utnyttja det tillstånd vädermakterna gav oss. Tror ej någon tänkte optimering, perfekt löpsteg, etc..
Var det skidväder åkte vi skidor, skridskoväder så blev det så.
Var det inomhus så blev det kanske badminton, simning, pingis eller.
Glädje förr var att utnyttja det tillstånd vädermakterna gav oss. Tror ej någon tänkte optimering, perfekt löpsteg, etc..
Var det skidväder åkte vi skidor, skridskoväder så blev det så.
Var det inomhus så blev det kanske badminton, simning, pingis eller.
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 14:33Det är givetvis upp till var och en och det är viktigt att tänka på VARFÖR man tränar! Tränar man mycket/"ont om tid" kanske det kan vara läge att fokusera på innehållet för att nå bättre resultat. - Om målet "tids-baserat" och inte "må_bra-baserat".
Det är givetvis upp till var och en och det är viktigt att tänka på VARFÖR man tränar! Tränar man mycket/"ont om tid" kanske det kan vara läge att fokusera på innehållet för att nå bättre resultat. - Om målet "tids-baserat" och inte "må_bra-baserat".
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 15:24Är det mer "naturligt" att ligga och simma fram och tillbaka i en simbassäng än att springa på ett löpband?
Är det mer "naturligt" att ligga och simma fram och tillbaka i en simbassäng än att springa på ett löpband?