Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 12:26Vad menas med EDIT i detta sammanhang?
Vad menas med EDIT i detta sammanhang?
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 13:13Kolla Szalkais band program på marathon.se.
Investera i ett eget satsa 10.000 på dig själv ( en veckas utlands sem) så kan du köra ett bra pass till en bra film eller favorit serien.
Är vädret bra så kör ute, är det lite väl kallt o snöigt så kör på bande
Kolla Szalkais band program på marathon.se.
Investera i ett eget satsa 10.000 på dig själv ( en veckas utlands sem) så kan du köra ett bra pass till en bra film eller favorit serien.
Är vädret bra så kör ute, är det lite väl kallt o snöigt så kör på bande
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 13:27För mig handlar löpning om att har roligt. Skogslöpning är roligt. Löpband är inte roligt.
Jag respekterar självklart att andra har andra preferenser, men när jag skriver skriver jag om mina referenser och inte andras.
Har jag inte roligt försöker jag
För mig handlar löpning om att har roligt. Skogslöpning är roligt. Löpband är inte roligt.
Jag respekterar självklart att andra har andra preferenser, men när jag skriver skriver jag om mina referenser och inte andras.
Har jag inte roligt försöker jag
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 14:07Sen skiljer det lite på om man halkar omkring 5-10km då och då när man har lust eller om man har ett disciplinerat upplägg där man tränar den dag man planerat oavsett väder. Jag hade inga svårigheter att orka med utelöpning på den tiden jag sprang 5- 10 k
Sen skiljer det lite på om man halkar omkring 5-10km då och då när man har lust eller om man har ett disciplinerat upplägg där man tränar den dag man planerat oavsett väder. Jag hade inga svårigheter att orka med utelöpning på den tiden jag sprang 5- 10 k
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 14:27En sak som slog mig efter 2 veckor med löpband på semester förra året var att jag fick en ganska rejäl träningsvärk när jag kom hem och sprang min vanliga mil utomhus. Jag springer med andra ord inte löpband normalt, och jag blev själv förvånad att det rä
En sak som slog mig efter 2 veckor med löpband på semester förra året var att jag fick en ganska rejäl träningsvärk när jag kom hem och sprang min vanliga mil utomhus. Jag springer med andra ord inte löpband normalt, och jag blev själv förvånad att det rä
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 15:22@MoA: skrev en grej som blev helt fel, men det går inte att ta bort inlägg, så jag skrev "EDIT" när jag tog bort det jag skrivit. Kunde lika gärna ha skrivit "FAIL". Många skulle nog mena att jag kunde sudda vart och ett av mina inlägg och skriva "FAIL" i
@MoA: skrev en grej som blev helt fel, men det går inte att ta bort inlägg, så jag skrev "EDIT" när jag tog bort det jag skrivit. Kunde lika gärna ha skrivit "FAIL". Många skulle nog mena att jag kunde sudda vart och ett av mina inlägg och skriva "FAIL" i
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 16:12Haha.. okej. då fattar jag. Trodde det var nått löparsnack 🙂
Ja du, FAIL borde det stå på mycket.. inte mina fantastiska lärorika inlägg såklart, men de flesta andras.. 😉
Over and out
Haha.. okej. då fattar jag. Trodde det var nått löparsnack 🙂
Ja du, FAIL borde det stå på mycket.. inte mina fantastiska lärorika inlägg såklart, men de flesta andras.. 😉
Over and out
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 18:10E man en lantis ja då slipper man välja...! Tror att det är typ 3,5 mil t/r till närmaste löpband för mig så det har aldrig ens existerat i min egen lilla verklighet. Har dock sprungit på ett i 3 minuter i Dubai...å det blir nog dom enda tre minutrarna i
E man en lantis ja då slipper man välja...! Tror att det är typ 3,5 mil t/r till närmaste löpband för mig så det har aldrig ens existerat i min egen lilla verklighet. Har dock sprungit på ett i 3 minuter i Dubai...å det blir nog dom enda tre minutrarna i
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 18:42Tycker det är väldigt stor skillnad, på band kör jag på halvfart en minut sedan på max 24 km/h i typ tio minuter, eller tills det blir lite små svettigt, sedan fångar man en skivstång och tränar på riktigt, gå till gymmet bara för att springa har aldrig h
Tycker det är väldigt stor skillnad, på band kör jag på halvfart en minut sedan på max 24 km/h i typ tio minuter, eller tills det blir lite små svettigt, sedan fångar man en skivstång och tränar på riktigt, gå till gymmet bara för att springa har aldrig h
Quote from Jonny Persson on 15 February 2012, 19:0024 km/h är världsrekordfart för 5000 meter så orkar du hålla det i 10 minuter är du grym!
24 km/h är världsrekordfart för 5000 meter så orkar du hålla det i 10 minuter är du grym!