Quote from Funbeat user on 14 February 2012, 20:47Sven: Om du anser att inläggen är debattinlägg finns inga anledningar att vara nyanserad eller skilja på fakta och preferenser. Debatter går ut på att vinna. Här är alla retoriska knep tillåtna. Den som vinner en debatt är den som är skickligast på att vi
Sven: Om du anser att inläggen är debattinlägg finns inga anledningar att vara nyanserad eller skilja på fakta och preferenser. Debatter går ut på att vinna. Här är alla retoriska knep tillåtna. Den som vinner en debatt är den som är skickligast på att vi
Quote from Funbeat user on 14 February 2012, 20:49Kolla här vad Szalkais säger om löpbandsträning, visst funkar det som komplement till "vanlig" träning.
Fördelen med att ha ett eget band är att man kan springa hur mycket man vill jämfört med ett gym. Sist nu så sprang jag till en bra film funkade kanon
Kolla här vad Szalkais säger om löpbandsträning, visst funkar det som komplement till "vanlig" träning.
Fördelen med att ha ett eget band är att man kan springa hur mycket man vill jämfört med ett gym. Sist nu så sprang jag till en bra film funkade kanon
Quote from Funbeat user on 14 February 2012, 21:53Jag tänker inte alls på dig, Lars, som säkert är en klippa på vilken sorts mark som funkar att löpträna på...
Jag tänker på mer eller mindre nybörjare, som inte har en susning om att kunna sålla bort rena lögner som "Löpband är värdelöst, funkar inte som
Jag tänker inte alls på dig, Lars, som säkert är en klippa på vilken sorts mark som funkar att löpträna på...
Jag tänker på mer eller mindre nybörjare, som inte har en susning om att kunna sålla bort rena lögner som "Löpband är värdelöst, funkar inte som
Quote from Catharina Brattlin on 14 February 2012, 22:15Det ena utesluter inte det andra. Iaf inte för mig. 🙂
Jag älskar vintern (drar snart på skidsemester i Härjedalen i en vecka :D) och gillar att lubba på i underlagsanpassat tempo, kyla och frisk luft.
Likaså föredrar jag löpband när det handlar om mer
Det ena utesluter inte det andra. Iaf inte för mig. 🙂
Jag älskar vintern (drar snart på skidsemester i Härjedalen i en vecka :D) och gillar att lubba på i underlagsanpassat tempo, kyla och frisk luft.
Likaså föredrar jag löpband när det handlar om mer
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 08:05Att välja mellan snöhalkning eller löpband är för mig som att välja mellan pest och kolera. Har jag kört det ena senast så väljer jag det andra nästa gång för att jag tror det blir roligare.
Jag har testat hela vintrar med bara löpband och hela vintrar me
Att välja mellan snöhalkning eller löpband är för mig som att välja mellan pest och kolera. Har jag kört det ena senast så väljer jag det andra nästa gång för att jag tror det blir roligare.
Jag har testat hela vintrar med bara löpband och hela vintrar me
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 08:19Håller med. Har till och med önskat mig en ipad för att få någon som helst underhållning på löpbandet. Då kan jag iaf kolla lite hurtiga musikvideos och film.
Men i träningsformat så kan man väl inte få sämre träning av att springa på löpband? Eller? De
Håller med. Har till och med önskat mig en ipad för att få någon som helst underhållning på löpbandet. Då kan jag iaf kolla lite hurtiga musikvideos och film.
Men i träningsformat så kan man väl inte få sämre träning av att springa på löpband? Eller? De
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 08:22Springer man bara på löpband hela vintern kan benen lätt på en chock då man flyttar ut på riktig mark. Löpbandet är väldigt mjukt och man bör ofta vänja in sig sakta med speciellt asfaltslöpning, iallafall om man har tendenser till benhinneproblem.
Springer man bara på löpband hela vintern kan benen lätt på en chock då man flyttar ut på riktig mark. Löpbandet är väldigt mjukt och man bör ofta vänja in sig sakta med speciellt asfaltslöpning, iallafall om man har tendenser till benhinneproblem.
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 08:38Benhinnor har jag inte problem med (var har man ont då?).. däremot så ska jag beställa inlägg och tydligen slippa vara plattfot o kobent.
Jag undviker asfalt i största mån eftersom mina knän inte gillat det. Jag springer nästan bara uteslutande band på vi
Benhinnor har jag inte problem med (var har man ont då?).. däremot så ska jag beställa inlägg och tydligen slippa vara plattfot o kobent.
Jag undviker asfalt i största mån eftersom mina knän inte gillat det. Jag springer nästan bara uteslutande band på vi
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 08:39För de allra flesta av oss här på FB måste det ju vara en smaksak om man väljer ute, löpband eller en blanding. Det är väl bara om/när man har specifika mål som man kan behöva välja företrädesvis det ena eller andra.
Själv röstar jag för utomhus. Det kan
För de allra flesta av oss här på FB måste det ju vara en smaksak om man väljer ute, löpband eller en blanding. Det är väl bara om/när man har specifika mål som man kan behöva välja företrädesvis det ena eller andra.
Själv röstar jag för utomhus. Det kan
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 12:00EDIT
EDIT