Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningUte innan 07.00 en ledig dag?
You need to log in to create posts and topics.

Hur många var ute och körde ett pass innan 07.00 i morse? Jag körde själv ett långpass på 24 km som startade kl 07.00. Jag såg inte några andra och fick för mig att inte många är så tokiga som ger sig ut så tidigt en söndag morgon när man är ledig! Själv

Absolut ,inte idag men annars. Tidiga morgnar är bästa träningstiden för mig.

De flesta av mina helgpass brukar starta mellan 06,00-08,00 beroende på hur långt och länge jag skall träna. 😀

Det tokiga är väl att köra de pass de dagar då man INTE är ledig? I somras har jag starta långpass runt 7-snåret några ggr utan att äta innan. Hemma lagom till kaffet är klart och frukosten framdukad.

Vilken lyx! Jag har hört att det finns folk som bor i en sjö, går upp 6:00 för att städa sjön, äter en handfull grus till frukost, och sedan arbetar tjugo timmar. Etc.

Jag föredrar en tidig träningsrunda. sen ka man ju alltid såva lite efter frukost med!

Jag går upp innan jag gått och lagt mig, jobbar 25 timmar och betalar för det, blir mördad av farsan varje kväll...

Jag försöker köra långpass på morgonen på helgerna jag med. Jag gillar inte att stiga upp men det tar för mycket tid från familjen annars.

05:30 var jag ute sist, det är skönt. Då fick jag också se två rådjur i skogen.

Jag tränar nästan alltid på natten eller morgonen och har kört alla mina långpass i sommar före frukost. Brukar oftast vara hemma igen före kl. 6. Morgonpass är säkra kort för min del; det funkar med intervaller också.