Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningUte innan 07.00 en ledig dag?
You need to log in to create posts and topics.

Wow. Men ni som ÄTER frukost innan ni går på dessa långpass, hur långt innan äter ni frukost och vad äter ni?

Erik! 05.30 är häftigt! Men vad gör man inte för att få hålla på med det som känns bra!

Ja. Morgonpassen är de bästa! De flesta infaller dock på vardagar för min del, helgerna försöker jag sova ikapp lite. I lördags hade jag iofs några minuters jogg strax innan klockan sju på morgonen men det var bara 500 meter ner till stranden - iofs är in

Jag försöker oftast komma upp i tid för mina helgpass, vill gärna vara ute före 7, särskilt om det är varmt, men ibland är jag seg och trött, och sedan klagas det lite på att jag är trött under dagen ibland ...

Det är absolut den bästa tiden på dagen, enda undantaget den mörkaste vintern. Vår, sommar men framförallt höstmorgnar är underbara. Frukosten tar jag alltid efteråt, kaffe är det enda jag behöver för att komma igång..

Hur kan man springa utan att äta? Jag kan inte ens gå 700 meter till dagis utan att äta!

Vet inte om man kan kalla det morgonpass men visst har man kört en del pass sent på kvällen eller vad man ska kalla det. Så visst har man nästan varit ute alla tider på dygnet, menar då inte att jag löpt 00:01, 00:02 o.s.v men kanske med en halvtimmes mel

Jag behöver min skönhetssömn. Är aldrig ur sängen innan 9:00 en ledig dag och min kropp ägnar sig inte åt fysisk aktivitet innan lunch (undantag är sängaktiviteter).

Jag äter frukost före långpass på morgonen. Pass upp till 15 km kan jag köra utan riktig frukost. Då har jag provat att bara ta en energikaka innan och det funkar hyfsat.

Före långpass tar jag 1-2 mackor och kaffe med mjölk. Förra långpasset blev det bar

Jag har liksom lärt mig att tycka om morgonpassen. Även om jag är trött vid uppstigning så har jag glömt det när löpningen kommit. Kör mest långlöpning på morgnarna. Det går alldeles ypperligt att bara äta en macka och dricka ett glas mjölk innan start fö