Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 20:57Jag har testat att äta innan och att inte äta något innan. Ingen skillnad vad jag märker. Imponerande en del som är ute tidigt och tränar!
Jag har testat att äta innan och att inte äta något innan. Ingen skillnad vad jag märker. Imponerande en del som är ute tidigt och tränar!
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 08:28Nadja, att äta frukost innan eller efter är så individuellt. Själv måsta jag i så fall äta ca 2 timmar innan jag ger mig ut för att det inte ska skumpa omkring i magen under löpturen, och det blir alldeles för tidigt...Nä, gör så som känns bäst, ingetdera
Nadja, att äta frukost innan eller efter är så individuellt. Själv måsta jag i så fall äta ca 2 timmar innan jag ger mig ut för att det inte ska skumpa omkring i magen under löpturen, och det blir alldeles för tidigt...Nä, gör så som känns bäst, ingetdera
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 09:17Det var härligt och svalt ute när jag sprang i morse kl 06.20-07.20. Underbart!
Det var härligt och svalt ute när jag sprang i morse kl 06.20-07.20. Underbart!
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 14:30Med småbarn hemma så finns det inga val. Antingen träna tidigt eller inte alls. Brukar oftast ta mig iväg vid 06:00. Jag har inget emot att träna tidigt, känns skönt att ha gjort det innan jobbet.
Med småbarn hemma så finns det inga val. Antingen träna tidigt eller inte alls. Brukar oftast ta mig iväg vid 06:00. Jag har inget emot att träna tidigt, känns skönt att ha gjort det innan jobbet.
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 19:11Samtidigt som man kan med gott samvete säcka ihop i soffan på kvällen efter jobbet, och inte behöva ge sig iväg då.:)
Samtidigt som man kan med gott samvete säcka ihop i soffan på kvällen efter jobbet, och inte behöva ge sig iväg då.:)
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 20:15Sari: Vaddå inte "behöva" ge sig ut?? Det är ju det man längtar efter hela dan;)
Sari: Vaddå inte "behöva" ge sig ut?? Det är ju det man längtar efter hela dan;)
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 20:18Just det som är skillnaden. På morgonen pinar man sig ut, på kvällen längtar man ut 😉
Just det som är skillnaden. På morgonen pinar man sig ut, på kvällen längtar man ut 😉
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 21:24Tvärtom!
Tvärtom!
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 22:15Peter: Det stämmer bra det!
Peter: Det stämmer bra det!
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 07:01Conny, det var inte så jag menade...bara att kvällen är ledig för annat, familjen, t ex. Så att maa inte behöver inkräkta på den värdefulla tiden. Håller annars med dig:)
Conny, det var inte så jag menade...bara att kvällen är ledig för annat, familjen, t ex. Så att maa inte behöver inkräkta på den värdefulla tiden. Håller annars med dig:)