Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningUtmaning: 31 mil i mars!!
You need to log in to create posts and topics.

Behöver lite utmaningar, så jag tänkte försöka springa 31 mil i mars! Någon som vill vara med och utmana sig sig själv?

För vissa är det kanske inte någon större utmaning, ni kanske kör på med 7 mil eller mer i veckan. För mig är det en utmaning, mitt må

Jag hoppas att du inte har för mycket annat bokat i mars. I somras gjorde jag 30 mil på 30 dagar under semestern, men om man jobbar också så går en stor andel av fritiden till löpning...

ca 45-55min om dagen...

Jag är gärna på men jag satsar på 15 mil. Jag tränar fotboll 3 dagar så kan inte riktigt hålla koll på distansen då 🙂 hoppas detta är okej 🙂

Mister Blister: Mars har fem helger där jag får försöka få in några extra mil, sedan är planen att spinga till och från jobbet lite oftare.

Linnea: Givetvis får du vara med. Lycka till!

Fega inte nu Oskar, anta utmaningen... 😉

1mil/dag = 31mil i mars är nog ganska precis vad jag kommer uppnå/överträffa. 31mil på en månad är också ganska precis vad som krävs för att få in en månad på min Topp-20-lista. Senaste månaden där är juli 2011, sen dess har jag tränat klart mindre och so

Kommer komma över 50 mil i år hittils efter dagens kommande långpass. I början tänkte jag också att jag inte skulle springa varje dag men jag upplever det betydligt enklare att springa lite varje dag. Ibland kanske det bara blir en återhämtningsrunda på 8

OK, på fredag börjar jag och alla andra är välkomna att hänga på!

31 mil på 31 dagar!

Jag hänger på oxå, behöver all motivation för att hålla milatalet uppe :)))