Quote from Guest on 16 February 2013, 22:46Behöver lite utmaningar, så jag tänkte försöka springa 31 mil i mars! Någon som vill vara med och utmana sig sig själv?
För vissa är det kanske inte någon större utmaning, ni kanske kör på med 7 mil eller mer i veckan. För mig är det en utmaning, mitt må
Behöver lite utmaningar, så jag tänkte försöka springa 31 mil i mars! Någon som vill vara med och utmana sig sig själv?
För vissa är det kanske inte någon större utmaning, ni kanske kör på med 7 mil eller mer i veckan. För mig är det en utmaning, mitt må
Quote from Funbeat user on 16 February 2013, 22:56Jag hoppas att du inte har för mycket annat bokat i mars. I somras gjorde jag 30 mil på 30 dagar under semestern, men om man jobbar också så går en stor andel av fritiden till löpning...
Jag hoppas att du inte har för mycket annat bokat i mars. I somras gjorde jag 30 mil på 30 dagar under semestern, men om man jobbar också så går en stor andel av fritiden till löpning...
Quote from Funbeat user on 16 February 2013, 23:04ca 45-55min om dagen...
ca 45-55min om dagen...
Quote from Funbeat user on 16 February 2013, 23:09Jag är gärna på men jag satsar på 15 mil. Jag tränar fotboll 3 dagar så kan inte riktigt hålla koll på distansen då 🙂 hoppas detta är okej 🙂
Jag är gärna på men jag satsar på 15 mil. Jag tränar fotboll 3 dagar så kan inte riktigt hålla koll på distansen då 🙂 hoppas detta är okej 🙂
Quote from Funbeat user on 16 February 2013, 23:12Mister Blister: Mars har fem helger där jag får försöka få in några extra mil, sedan är planen att spinga till och från jobbet lite oftare.
Linnea: Givetvis får du vara med. Lycka till!
Mister Blister: Mars har fem helger där jag får försöka få in några extra mil, sedan är planen att spinga till och från jobbet lite oftare.
Linnea: Givetvis får du vara med. Lycka till!
Quote from Funbeat user on 16 February 2013, 23:19Fega inte nu Oskar, anta utmaningen... 😉
Fega inte nu Oskar, anta utmaningen... 😉
Quote from Funbeat user on 17 February 2013, 07:441mil/dag = 31mil i mars är nog ganska precis vad jag kommer uppnå/överträffa. 31mil på en månad är också ganska precis vad som krävs för att få in en månad på min Topp-20-lista. Senaste månaden där är juli 2011, sen dess har jag tränat klart mindre och so
1mil/dag = 31mil i mars är nog ganska precis vad jag kommer uppnå/överträffa. 31mil på en månad är också ganska precis vad som krävs för att få in en månad på min Topp-20-lista. Senaste månaden där är juli 2011, sen dess har jag tränat klart mindre och so
Quote from Funbeat user on 17 February 2013, 08:55Kommer komma över 50 mil i år hittils efter dagens kommande långpass. I början tänkte jag också att jag inte skulle springa varje dag men jag upplever det betydligt enklare att springa lite varje dag. Ibland kanske det bara blir en återhämtningsrunda på 8
Kommer komma över 50 mil i år hittils efter dagens kommande långpass. I början tänkte jag också att jag inte skulle springa varje dag men jag upplever det betydligt enklare att springa lite varje dag. Ibland kanske det bara blir en återhämtningsrunda på 8
Quote from Funbeat user on 27 February 2013, 21:52OK, på fredag börjar jag och alla andra är välkomna att hänga på!
31 mil på 31 dagar!
OK, på fredag börjar jag och alla andra är välkomna att hänga på!
31 mil på 31 dagar!
Quote from Funbeat user on 28 February 2013, 15:12Jag hänger på oxå, behöver all motivation för att hålla milatalet uppe :)))
Jag hänger på oxå, behöver all motivation för att hålla milatalet uppe :)))