Quote from Funbeat user on 28 February 2013, 16:06Jag hänger också på! Blir en bra utmaning, tuff men nåbar 🙂
Jag hänger också på! Blir en bra utmaning, tuff men nåbar 🙂
Quote from Funbeat user on 28 February 2013, 16:33Äh, jag hänger också på.
Jag säger som Christian, tuff men nåbar... 🙂
Äh, jag hänger också på.
Jag säger som Christian, tuff men nåbar... 🙂
Quote from Funbeat user on 3 March 2013, 20:25Hur går det för er? Jag ligger på drygt fem mil efter tre dagar, tänkte att det är bra att ha lite marginal. Förhoppningsvis blir det 14 km i morgon och sedan vila på tisdag.
Hur går det för er? Jag ligger på drygt fem mil efter tre dagar, tänkte att det är bra att ha lite marginal. Förhoppningsvis blir det 14 km i morgon och sedan vila på tisdag.
Quote from Funbeat user on 3 March 2013, 23:41Körde 3 mil idag så jag ligger i fas.
Körde 3 mil idag så jag ligger i fas.
Quote from Funbeat user on 4 March 2013, 18:38Ligger på 3 mil efter 4 dagar men det är under kontroll då jag har helgerna träningsfria.Ska försöka köra 18km om dagen varje vardag så borde jag ligga hyfsat till.
Ligger på 3 mil efter 4 dagar men det är under kontroll då jag har helgerna träningsfria.Ska försöka köra 18km om dagen varje vardag så borde jag ligga hyfsat till.
Quote from Funbeat user on 4 March 2013, 19:282 mil efter 4 dagar innebär ingen bra start för min del.
2 mil efter 4 dagar innebär ingen bra start för min del.
Quote from Funbeat user on 4 March 2013, 19:50I fas 🙂
I fas 🙂
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 18:50Så då har jag kommit upp i 70km hittills i mars, känns bra att ligga lite före plan 🙂
Så då har jag kommit upp i 70km hittills i mars, känns bra att ligga lite före plan 🙂
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 19:245 mil på 6 dagar här... men tror jag kommer i fas igen på 6-timmars på lördag 🙂
5 mil på 6 dagar här... men tror jag kommer i fas igen på 6-timmars på lördag 🙂
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 20:12Körde en marathon på löpbandet och tittade på vasaloppet samtidigt....lite tokigt men kul 🙂
Körde en marathon på löpbandet och tittade på vasaloppet samtidigt....lite tokigt men kul 🙂