Quote from Funbeat user on 10 March 2013, 19:26131 km efter 10 dagar, så jag ligger i fas.
Vi får de hur många mil jag fixar den kommande veckan, med två bokad kvällsaktiviteter, en konferens med övernattning samt bortrest fru!
131 km efter 10 dagar, så jag ligger i fas.
Vi får de hur många mil jag fixar den kommande veckan, med två bokad kvällsaktiviteter, en konferens med övernattning samt bortrest fru!
Quote from Funbeat user on 10 March 2013, 19:37Ligger lite efter, varit förkyld 1 vecka men bättre nu så nu får man ligga i, ska dock börja försiktigt, men jag har inte gett upp, har ju mina 42,2 km på löparbandet förra söndan haha vilka tokerier man har för sig men det är det som gör det kul! :)))
Ligger lite efter, varit förkyld 1 vecka men bättre nu så nu får man ligga i, ska dock börja försiktigt, men jag har inte gett upp, har ju mina 42,2 km på löparbandet förra söndan haha vilka tokerier man har för sig men det är det som gör det kul! :)))
Quote from Funbeat user on 10 March 2013, 20:5164km efter 10 dagar, skadestrul som vanligt, blir inga 31mil i mars för min del.
64km efter 10 dagar, skadestrul som vanligt, blir inga 31mil i mars för min del.
Quote from Funbeat user on 17 March 2013, 17:12Idag är det den 17 mars och efter dagens långpass ligger jag nu på 199 km. Så jag ligger i fas!
Hur går det för er andra?
Idag är det den 17 mars och efter dagens långpass ligger jag nu på 199 km. Så jag ligger i fas!
Hur går det för er andra?
Quote from Funbeat user on 17 March 2013, 17:19Hehe, nu har jag dragit på mig en förkylning också, så endast 11km har tillkommit till mina redan ynkliga 64km ovan... (#) Dvs om jag ÖKAR lite andra halvan av månaden så kommer jag NÄSTAN upp i HÄLFTEN av de där 31 milen.
Nya tag i april eller nåt.
Hehe, nu har jag dragit på mig en förkylning också, så endast 11km har tillkommit till mina redan ynkliga 64km ovan... (#) Dvs om jag ÖKAR lite andra halvan av månaden så kommer jag NÄSTAN upp i HÄLFTEN av de där 31 milen.
Nya tag i april eller nåt.
Quote from Funbeat user on 17 March 2013, 17:20209 km här. Men det blir färre framöver, så det kommer att bli på håret...
209 km här. Men det blir färre framöver, så det kommer att bli på håret...
Quote from Funbeat user on 17 March 2013, 17:55182 km så jag ligger också lite före, men nästa vecka kommer jag vara ute och resa så jag kommer också få tufft att klara målet... :-d
182 km så jag ligger också lite före, men nästa vecka kommer jag vara ute och resa så jag kommer också få tufft att klara målet... :-d
Quote from Funbeat user on 17 March 2013, 18:27strax 26 mil, ser ut som jag klarar det 🙂
strax 26 mil, ser ut som jag klarar det 🙂
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 21:55Har nu fixat 26 mil, bara fem mil kvar och det är sju dagar kvar på månaden. Om inte märkligt händer skall jag fixa detta mål!
Hade en svacka i veckan, ett milpass en sen kväll blev bara 5½ km långt och kroppen var inte riktigt med.
Hur går det för er
Har nu fixat 26 mil, bara fem mil kvar och det är sju dagar kvar på månaden. Om inte märkligt händer skall jag fixa detta mål!
Hade en svacka i veckan, ett milpass en sen kväll blev bara 5½ km långt och kroppen var inte riktigt med.
Hur går det för er
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 22:23Också 26 mil. Är bortrest, så det hänger fortfarande i luften...
Också 26 mil. Är bortrest, så det hänger fortfarande i luften...