Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenUtmaningen
You need to log in to create posts and topics.

Vad snabbt det gick när man gnällde för Olle! Nu har jag iaf ställt in topplistan på 7 dagar, men jag misstänker att det är en individuell inställning så det får kanske alla göra var för sig då. Då flyttar vi över utmaningen hit då? Ska skriva in vad ni s

Mål för vecka 44:

Mary: 300
Anna-Karin: 150
Denize: 500
Lotta: 300
Åsa: 500
Anni: 150
Eva: 500
Evely: 225
Annika: 200

Ska testa de där gruppmålen också... men då får jag lägga upp 3 för denna veckan, 150, 300 och 500... vet inte riktigt hur de funkar än

Jag kämpar på me mitt mål och de känns som ja kommer fixa de. 40 min gjorda, 60 min planerade och dom sista 50 min kommer ja fixa oxå. Imorrn blir de lite hopprep och lite dansmatta igen.

Va skönt med en ny ruta så man slipper bläddra ner hur långt som hellst 🙂 Går inte så jätte bra här men jag kämpar på.

Jo jag funderade på om jag skulle byta ruta varje vecka... så kan man se veckans mål längst upp där, lätt att hitta dem... Plus att diskussionerna hamnar där de hör hemma lite mer... Vet inte vad ni tycker om det?

Ärligt talat vet jag inte riktigt hur jag hamnade här, men det blir jättekul att vara med och peppa och inspirera varandra. Jag har haft 500 min/vecka som mål ganska länge och faktiskt lyckats över förväntningarna. Tror dock att det blir lite tuffare nu n

Än så länge har det gått bra för mig. Tränade inget mån o tis. Men idag har jag tränat 116 min. Så jag ska nog fixa mina 300 min denna vecka.

Här går det inget vidare. Skulle rida i tisdags, då var det stängt för höstlov. Tänkte ta en promenad igår, då var det storm så att träden låg ner...känns som det är nån som vill förstöra för mig... men det är bara att ta nya tag 🙂 Idag blir det långpro

Jag fick lika dålig morgonpromenad som dig idag... Den varade i 6 minuter.

Det tog ett bra tag att klä på mig för jag hade lagt fram extra byxor som en påminnelse till mig själv om att mornarna är iskalla nu. Så jag klädde på mig med massa extra kläder..

Tänkte passa på att påpeka att det är torsdag idag, vilket betyder att klockan 12 idag har halva veckan gått... Och vi har fortfarande 140 minuter kvar till att ha nått halva veckans mål!!!