Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 20:33Idag lyckades jag få den där saken på ventilen som man skruvar upp nar man pumpar i luft att gå av då jag skulle pumpa i luft. Är den förstörd då eller fungerar ventilen i alla fall?
Idag lyckades jag få den där saken på ventilen som man skruvar upp nar man pumpar i luft att gå av då jag skulle pumpa i luft. Är den förstörd då eller fungerar ventilen i alla fall?
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 22:06När jag råkade ut för samma sak slängde jag hela slangen utan att fundera på saken, men ventilen borde ju fungera. Det blir väl lite pilligare om du av någon anledning vill släppa ut luft.
När jag råkade ut för samma sak slängde jag hela slangen utan att fundera på saken, men ventilen borde ju fungera. Det blir väl lite pilligare om du av någon anledning vill släppa ut luft.
Quote from mårten jansson on 14 May 2008, 22:09När jag bröt en ventil blev den oanvändbar.. men det beror kanske på hur mycket man lyckats bryta av.
När jag bröt en ventil blev den oanvändbar.. men det beror kanske på hur mycket man lyckats bryta av.
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 08:40Per - Taxi Göteborg : 031-65 00 00
Per - Taxi Göteborg : 031-65 00 00
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 14:42Läste precis i Vägverkets tidning (som damp ner i brevlådan idag) och i vätternrundangruppen att blinkande röd baklykta är tillåtet från 2 maj. Blinkfrekvensen ska va minst 200 blinkningar per minut. Det hade jag missat totalt.
Fram ska det dock fortfara
Läste precis i Vägverkets tidning (som damp ner i brevlådan idag) och i vätternrundangruppen att blinkande röd baklykta är tillåtet från 2 maj. Blinkfrekvensen ska va minst 200 blinkningar per minut. Det hade jag missat totalt.
Fram ska det dock fortfara