Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 12:52Nu vill jag veta vem som har rätt!
Nu vill jag veta vem som har rätt!
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 13:23Hej Lingling Ling Och TJ.
"å nej ... inte den frågan igen"
Precis, inte den frågan igen;)
"Ju högre puls du kan hålla under längre tid desto mer bränner du. Även av fett.
Vid lägre puls är procentandelen fett högre, men förvandlar du det till gram per
Hej Lingling Ling Och TJ.
"å nej ... inte den frågan igen"
Precis, inte den frågan igen;)
"Ju högre puls du kan hålla under längre tid desto mer bränner du. Även av fett.
Vid lägre puls är procentandelen fett högre, men förvandlar du det till gram per
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 13:53*så trött på fettdiskussionen att jag inte orkar läsa ett så långt inlägg utan markerar nu som ointressant*
*så trött på fettdiskussionen att jag inte orkar läsa ett så långt inlägg utan markerar nu som ointressant*
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 13:59I det högra hörnet har vi P.E. i Kronans kallingar och vem kommer in i det vänstra hörnet?
I det högra hörnet har vi P.E. i Kronans kallingar och vem kommer in i det vänstra hörnet?
Quote from Elias Engqvist on 17 March 2008, 14:03Kan inte du lägga en pizza i den andra hörnan? 😀
Kan inte du lägga en pizza i den andra hörnan? 😀
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 14:21Jag är för närvarande fullständigt ointresserad av fettförbränning som fenomen i min kropp, men den långa sammanfattningen lät så pass bra att jag väljer att tro på den, ungefär på samma sätt som jag tror på vad de säger på discovery channel. Typ: Okej, d
Jag är för närvarande fullständigt ointresserad av fettförbränning som fenomen i min kropp, men den långa sammanfattningen lät så pass bra att jag väljer att tro på den, ungefär på samma sätt som jag tror på vad de säger på discovery channel. Typ: Okej, d
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 14:34Sökte faktiskt på fettförbränning och puls och allt möjligt här med hittade inga bra svar. Kanske att jag är blind eller helt okunnig.
Ber om ursäkt men nu får ni iaf lite ögongymnastik 😉
Sökte faktiskt på fettförbränning och puls och allt möjligt här med hittade inga bra svar. Kanske att jag är blind eller helt okunnig.
Ber om ursäkt men nu får ni iaf lite ögongymnastik 😉
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 15:32Jag har ju inte varit här så länge att jag minns nån fettförbränningsdiskussion, så jag tar tillfället i akt att svara på P:s något överförenklade resonemang. För även om P:s exempel i princip stämmer så kommer ju samtliga de där 1342 kilokalorierna i exe
Jag har ju inte varit här så länge att jag minns nån fettförbränningsdiskussion, så jag tar tillfället i akt att svara på P:s något överförenklade resonemang. För även om P:s exempel i princip stämmer så kommer ju samtliga de där 1342 kilokalorierna i exe
Quote from Elias Engqvist on 17 March 2008, 15:55För min del handlar det inte om att bli smalare utan om att kunna hålla på att springa längre med fett som bränsle i stället för glykogen...
För min del handlar det inte om att bli smalare utan om att kunna hålla på att springa längre med fett som bränsle i stället för glykogen...
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 16:25Jo, jag har hört talas om att man kan använda fett som bränsle i stället för glykogen, och det är säkert bra. För egen del försvinner all njutning av löpningen om jag funderar för mycket på sånt. Intresset kanske dyker upp senare, vad vet jag.
Jag håller
Jo, jag har hört talas om att man kan använda fett som bränsle i stället för glykogen, och det är säkert bra. För egen del försvinner all njutning av löpningen om jag funderar för mycket på sånt. Intresset kanske dyker upp senare, vad vet jag.
Jag håller