Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 18:16Komfort-racer ska du ha
Komfort-racer ska du ha
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 20:52Fredrik: Skillnaden är väl att de är bra på olika saker. En CX är väl vad jag vet en särskild form av en hybridcykel som funkar ungefär som en racer men där det finns lite fler möjligheter om en vill pendla och evt vill byta till något grövre däck. Påminn
Fredrik: Skillnaden är väl att de är bra på olika saker. En CX är väl vad jag vet en särskild form av en hybridcykel som funkar ungefär som en racer men där det finns lite fler möjligheter om en vill pendla och evt vill byta till något grövre däck. Påminn
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 20:59En CX är ingen hybrid utan en specifik cykelkonstruktion med lååååång tradition.
En CX är ingen hybrid utan en specifik cykelkonstruktion med lååååång tradition.
Quote from Rasmus Olsson on 4 January 2012, 21:10Malene, säg inte ordet hybridcykel en gång till om du ska bli en riktig cyklist.
En hybridcykel är som en bäddsoffa, kan mycket, men är inte bra på nåt alls, varken att sitta eller sova i. Bäddsoffan alltså. En hybrid är tung med sin framdämpare som suge
Malene, säg inte ordet hybridcykel en gång till om du ska bli en riktig cyklist.
En hybridcykel är som en bäddsoffa, kan mycket, men är inte bra på nåt alls, varken att sitta eller sova i. Bäddsoffan alltså. En hybrid är tung med sin framdämpare som suge
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 21:15Okej, ursäkta min tämligen dåliga koll på terminologin - i min värld betyder nog "hybrid" ungefär samma sak som "variant", men jag förstår att det är skillnad på x och y. ; )
Bruse: Du menar att det inte finns några "det onämnbara ordet", bara hybrider å
Okej, ursäkta min tämligen dåliga koll på terminologin - i min värld betyder nog "hybrid" ungefär samma sak som "variant", men jag förstår att det är skillnad på x och y. ; )
Bruse: Du menar att det inte finns några "det onämnbara ordet", bara hybrider å
Quote from Rasmus Olsson on 4 January 2012, 21:15Sch....
Sch....
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 21:16Edit: Aha, så en hybrid är alltså en SPECIFIK form av variant på cykel (som inte är en cykel utan en dålig bäddsoffa)?
Edit: Aha, så en hybrid är alltså en SPECIFIK form av variant på cykel (som inte är en cykel utan en dålig bäddsoffa)?
Quote from Rasmus Olsson on 4 January 2012, 21:17Inte får du ligga om du har en "såndär".
Inte får du ligga om du har en "såndär".
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 21:18Bruse; Her er et forslag::
BILD:http://10168.vgb.no/files/2009/03/sykkel.jpg
Bruse; Her er et forslag::
Quote from Rasmus Olsson on 4 January 2012, 21:22Åh en riktig cykel! Med blommor också.
Åh en riktig cykel! Med blommor också.