Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 21:29Så ja. Var snälla mot varandra nu 😉
KomfortRaser VS crossen ?
Så ja. Var snälla mot varandra nu 😉
KomfortRaser VS crossen ?
Quote from Rasmus Olsson on 4 January 2012, 21:39Vad är en KomfortRaser? Med versal mitt i ett ord?
Vad är en KomfortRaser? Med versal mitt i ett ord?
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 21:50Hehe. "KomfortRaser" gjorde nog mer ont i mina ögon än den eventuella uppläxningen.
Edit: Oroa dig inte för liggandet, det brukar ej vara några problem.
Hehe. "KomfortRaser" gjorde nog mer ont i mina ögon än den eventuella uppläxningen.
Edit: Oroa dig inte för liggandet, det brukar ej vara några problem.
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 22:04Tragiskt.
Verkar som att det får bli frågor hos en cykelsäljare istället.
Min ambition kvarstår, att skaffa en hoj som passar mina behov.
Tragiskt.
Verkar som att det får bli frågor hos en cykelsäljare istället.
Min ambition kvarstår, att skaffa en hoj som passar mina behov.
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 22:20Valet mellan en racer och en CX/cross är ju lätt om du vill cykla året om på våra breddgrader. Skillnaden är ju att det går att montera på bredare däck och ev. dubbdäck på en CX och att styrstammen brukar vara monterad "upp och ner" för en mer upprätt sit
Valet mellan en racer och en CX/cross är ju lätt om du vill cykla året om på våra breddgrader. Skillnaden är ju att det går att montera på bredare däck och ev. dubbdäck på en CX och att styrstammen brukar vara monterad "upp och ner" för en mer upprätt sit
Quote from Rasmus Olsson on 4 January 2012, 22:27Conny är klok.
Conny är klok.
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 22:33Tack för bra svar
Tack för bra svar
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 22:36Jag skrev väl samma sak som Conny?! Typ i alla fall.
Jag skrev väl samma sak som Conny?! Typ i alla fall.
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 22:46Ja, absolut.
Tack alla i tråden
Ja, absolut.
Tack alla i tråden
Quote from Rasmus Olsson on 4 January 2012, 23:28Nej Malene, du sa det onämnbara.
Nej Malene, du sa det onämnbara.