Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 23:32Sa du hybridsykkel.... 10 stk. Ave Maria...3 ganger pr. dag i 6 dager
BILD:http://www.depesjer.no/var/plain/storage/images/media/nyhetsrelatert/tankespinn/longhi_pietro_skriftemaalet/105895-1-nor-NO/longhi_pietro_skriftemaalet_articleimage.jpg
Sa du hybridsykkel.... 10 stk. Ave Maria...3 ganger pr. dag i 6 dager
Quote from ellen olsson on 5 January 2012, 00:06I min värld har inte CX-hojar några felmonterade styrstammar.
I min värld har inte CX-hojar några felmonterade styrstammar.
Quote from Funbeat user on 5 January 2012, 08:37Tack Bruse, du är en klok man. Och på en CX ska styrstammen vara felmonterad 😉
Tack Bruse, du är en klok man. Och på en CX ska styrstammen vara felmonterad 😉
Quote from Funbeat user on 5 January 2012, 08:56Cyklat på en CX har jag men inte tävlat.
Cyklat på en CX har jag men inte tävlat.
Quote from Funbeat user on 5 January 2012, 10:45Fredrik efterfrågar en cykel som skall gå sommarhalvåret främst på landsväg och sträckor om 4-10 mil. Hur kan man koka ihop det till att rekomendera CX? Det känns som om man rekomenderar det man själv tycker är roligt och inte verkigen läser frågeställare
Fredrik efterfrågar en cykel som skall gå sommarhalvåret främst på landsväg och sträckor om 4-10 mil. Hur kan man koka ihop det till att rekomendera CX? Det känns som om man rekomenderar det man själv tycker är roligt och inte verkigen läser frågeställare
Quote from Rasmus Olsson on 5 January 2012, 10:50Jodå, vi har läst och förstått. Vi bara utvecklar tanken.
Jodå, vi har läst och förstått. Vi bara utvecklar tanken.
Quote from Funbeat user on 5 January 2012, 11:00eller så skiljer G-E-O-M-E-T-R-I-N mellan olika ramar.
eller så skiljer G-E-O-M-E-T-R-I-N mellan olika ramar.
Quote from Funbeat user on 5 January 2012, 11:11Viller Valla:
Har du blandat ihop CX (cyclecross) och XC (MTB)?
Vad rekommenderar du själv för cykel till TS?När jag tittar på TS behov läser jag det som att det utöver landsväg kan bli sämre väg än asfalt. Där kanske jag gissar fel. Dessutom beskriver
Viller Valla:
Har du blandat ihop CX (cyclecross) och XC (MTB)?
Vad rekommenderar du själv för cykel till TS?
När jag tittar på TS behov läser jag det som att det utöver landsväg kan bli sämre väg än asfalt. Där kanske jag gissar fel. Dessutom beskriver
Quote from Funbeat user on 5 January 2012, 12:06Jag tolkar inte TS som att grusvägskörning eller liknande är aktuellt. Mest landsväg tror jag betyder just mest landsväg och att annan väg ändå är asfalterad. Han kanske kan utveckla det själv så vet vi och slipper spekulera.
Vad gäller ramgeometri så är
Jag tolkar inte TS som att grusvägskörning eller liknande är aktuellt. Mest landsväg tror jag betyder just mest landsväg och att annan väg ändå är asfalterad. Han kanske kan utveckla det själv så vet vi och slipper spekulera.
Vad gäller ramgeometri så är
Quote from Funbeat user on 5 January 2012, 12:16Vet du inte vad som skiljer i geometri mellan racer o CX?
Vet du inte vad som skiljer i geometri mellan racer o CX?