Quote from Guest on 31 January 2009, 21:46Jag har fått ett presentkort på att göra konditionstest hos Aktivitus (http://www.aktivitus.se). Skitkul, och något jag önskat mig. Nu räcker presentkortet till antingen ett kombinerat löp- och cykeltest, eller ett löptest med ett träningsprogram. Så nu m
Jag har fått ett presentkort på att göra konditionstest hos Aktivitus (http://www.aktivitus.se). Skitkul, och något jag önskat mig. Nu räcker presentkortet till antingen ett kombinerat löp- och cykeltest, eller ett löptest med ett träningsprogram. Så nu m
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 21:56Löptest med träningsprogram, som du sedan kan transformera till cykelträning.
Löptest med träningsprogram, som du sedan kan transformera till cykelträning.
Quote from ellen olsson on 31 January 2009, 22:17Kolla med Mattias eller Sara vad de tror pasar dig bäst så kan du nog få göra det oavsett vad som står på presentkortet. Sedan så går det alltid att lägga till pengar om man vill ha mer.
Kolla med Mattias eller Sara vad de tror pasar dig bäst så kan du nog få göra det oavsett vad som står på presentkortet. Sedan så går det alltid att lägga till pengar om man vill ha mer.
Quote from Håkan Öhling on 31 January 2009, 22:23Klart du ska göra ett löptest och få ett träningsprogram! Du har minimal nytta av cykeltestet för din cykling till jobbet. Däremot kommer du att få en kick av löptestet. Tror jag iaf 😉
Klart du ska göra ett löptest och få ett träningsprogram! Du har minimal nytta av cykeltestet för din cykling till jobbet. Däremot kommer du att få en kick av löptestet. Tror jag iaf 😉
Quote from ellen olsson on 31 January 2009, 22:25Torbjörn: Kom inte här och förstör mina planer att konvertera Henrik till cyklist! 😉
Jag håller egentligen med men jag tycker förstås att ett cykeltest med träningsprogram är det optimala. 🙂
Torbjörn: Kom inte här och förstör mina planer att konvertera Henrik till cyklist! 😉
Jag håller egentligen med men jag tycker förstås att ett cykeltest med träningsprogram är det optimala. 🙂
Quote from Håkan Öhling on 31 January 2009, 22:28Äsch, han är för gammal för att börja cykla. Läste att han redan fyllt 40!
PS Fredrik ovan lurade på mig min första racer det året jag fyllde 40... DS
Äsch, han är för gammal för att börja cykla. Läste att han redan fyllt 40!
PS Fredrik ovan lurade på mig min första racer det året jag fyllde 40... DS
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 22:48Då är det väl dags att lura på en på mig också 🙂 Fast det finns ju gott om trådar om vad som är mer eller mindre lämplig pendlarcykel som man även kan ha när man handlar på ica och cyklar runt pölar eller fuskar som triatlet, så den behövs inte i denna
Då är det väl dags att lura på en på mig också 🙂 Fast det finns ju gott om trådar om vad som är mer eller mindre lämplig pendlarcykel som man även kan ha när man handlar på ica och cyklar runt pölar eller fuskar som triatlet, så den behövs inte i denna
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 22:50Ja, det var ju förra året jag fyllde förti, så jag är nog för gammal för att börja cykla.
Ja, det var ju förra året jag fyllde förti, så jag är nog för gammal för att börja cykla.
Quote from ellen olsson on 31 January 2009, 22:55> Ja, det var ju förra året jag fyllde förti, så jag är nog för gammal för att börja cykla.
Ett år hit eller dit spelar inte så stor roll! 🙂
> Ja, det var ju förra året jag fyllde förti, så jag är nog för gammal för att börja cykla.
Ett år hit eller dit spelar inte så stor roll! 🙂
Quote from ellen olsson on 31 January 2009, 22:56> PS Fredrik ovan lurade på mig min första racer det året jag fyllde 40... DS
Vad jag kan minnas så var det väldigt enkelt eftersom du redan bestämt dig för att köpa en racer...
> PS Fredrik ovan lurade på mig min första racer det året jag fyllde 40... DS
Vad jag kan minnas så var det väldigt enkelt eftersom du redan bestämt dig för att köpa en racer...