Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTeam MazarinVälkomna till Team Mazarin!
You need to log in to create posts and topics.

Låt er inte avskräckas av gruppnamnet. Det var Davids idé, och eftersom det är hans träningsfilosofi (man grundlägger kondition och uthållighet genom låånga motionspass utan att tänka på tempo och sträcka) som ligger till grund för 3H så tyckte jag det ku

Im in! 🙂 Humöret är också med. Kondisen är det kanske lite mer si och så med. 😉

Åh, vad roligt det här ska bli! Och så härligt att kunna diskutera med er som verkar vara på samma nivå som mig eller iallafall ha samma syn. Sen behöver ju inte alla vara lika bra/dåliga, men det känns kul att vi är ett gäng "solskenscyklister" som vill

"Cykelkompis"... haha... folk som känner mig och vet vilken slöfock jag är, skulle baxna. 😉 Men idag... idag skall jag minsann cykla till utbildningslokalen. Det är ju åtminstone 4 km bort. 😉

Bra där Agneta! Slöfockar är vi nog allihopa emellanåt. Men nu ska vi inte vara det jämt i fortsättningen. 😀
Och mitt absoluta mål är att kunna känna mig nöjd utan att veta hur fort jag cyklat. Eller att vara nöjd även om jag vet det, för jag vet inte om

Mitt stora problem är att jag inte KAN ta det lugnt när jag cyklar. Jag pressar på och pressar på. Men jag FÖRSÖKER iaf att så ofta som möjligt tänka på att ta det så lugnt jag bara kan. 🙂
Fast... 3 timmars cykling - då BÖR man ta det lugnt, annars lär m

Jag har funderat på hur långt man kommer på 3 timmar. Om man snittar 20 km/h tillryggalägger man 60 km. Det tempot lär jag dock inte kunna hålla hela vägen. Även om man cyklar sakta, låt säga 15 km/h, så blir det ändå 45 km. Denna långa sträcka ska man nu

Haha... det gäller att se möjligheter istället för hinder, frk Fluga. 😉 En annan tänker cykla runt huset i tre timmar. Då har jag nära till både fika och toalett... hirrhirr. 😉

Du får säkert en spännande upplevelse på din varvbana ;)!

För övrigt kan jag motvilligt avslöja att jag skulle ta bilen på mycket kortare rutter än så. _M_Y_C_K_E_T_ kortare. 😉 (H)