Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTeam MazarinVälkomna till Team Mazarin!
You need to log in to create posts and topics.

Det är det jag menar - hon är helt vild. Hon vill så mycket och spretar åt alla håll, samtidigt som hon tycker att hon inte gör så mycket. Fasen, hon är ju ute och cyklar och rör på sig hela tiden. 🙂

Bara för er skull flickor, bara för er skull... (har absolut inget med topplistan att göra ;)) var jag tvungen att ta en extra liten kvällstur på cykeln medan köbepizzan stod i ugnen. 🙂

Haha... oförbättrelig, tamejtusan. 😉

Edit: jag blev lite sugen på att ta en cykeltur bort till Maxi ikväll. Men jag tog reson. *s*

Lite OT, men bara lite. Jag var på biblioteket idag och hämtade en drös böcker som jag beställt. Spännande titlar som "Starka fötter", "Träna din kondition", "Idrottarens spänstbok" samt ett litet häfte "Rörlighet" med underrubriken "skelett, leder, muskl

"Starka fötter" låter som en klokbok för tjejer med tåstrumpeskor. 😉

Verkar vara en trevlig bok om Nationalparken. Visste du att Söderåsen har en utdöd vulkan? Jällabjär, har jag för mig att den heter. Häftigt! 🙂

Tack för tipset, för övrigt.

Blir det

Hej flickor!
Det är så härligt att följa era diskussioner både här och i era kommentarer till varandra. Jag har varit riktigt dålig i veckan efter mitt möte med ormen. Så jag har inte orkat skriva så mycket som jag brukar. Men jag hejar alltid på er, det

Jag håller tummarna för dig, Pia! 🙂

Jag har också tänkt på det där att man skulle kunna blocka vissa personer även på denna sajt. Man kan det ju nästan överallt annars, så varför inte här?

Nu skall denna ut och cykla litta. Hur långt och hur länge, vet

Flickor, flickor! Just nu ligger jag 1000 träningsminuter över er. 🙂

Man måste röra på sig även om det är varmt - annars riskerar man att bli kärring. 😉 Seså, ut och jobba med er!

Men du cyklar ju bara:-( Vi kanske skulle tävla i löpning istället? Var det inte DU som talade om att göra Klassikern - eller åtminstone Halvan? då måste man springa, simma, åka skidor och cykla. Där är cykling endast EN av FYRA grenar 🙂 Jag är i alla f

Det här är en cykelgrupp och här pratar vi cykling.

Kan inte se att jag pratat om klassikerna i den här tråden. Varför ska det jag säger privat gång på gång hamna på nätet?