Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 16:26Och jag kan avslöja att jag en gång tog bilen för ett ärende 400 m från bostaden - naturligtvis var p-vakten ute och härjade just där och då :(.
Förresten har jag gjort min Sommarutmaning idag. På S:t Hans backar, då månadens tema var "höjd". Tänk vad m
Och jag kan avslöja att jag en gång tog bilen för ett ärende 400 m från bostaden - naturligtvis var p-vakten ute och härjade just där och då :(.
Förresten har jag gjort min Sommarutmaning idag. På S:t Hans backar, då månadens tema var "höjd". Tänk vad m
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 17:02Oh, vad du är duktig! Det är imponerande! 🙂 Önskar jag kunde göra något liknande, men höfterna krångar och jag känner att även promenader tär. Tur jag skall till en sjukgymnast på fredag. Ger det inte med sig inom några veckor, så får jag nog ta mig till
Oh, vad du är duktig! Det är imponerande! 🙂 Önskar jag kunde göra något liknande, men höfterna krångar och jag känner att även promenader tär. Tur jag skall till en sjukgymnast på fredag. Ger det inte med sig inom några veckor, så får jag nog ta mig till
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 17:03Och du... osis att p-lotta skulle vara i närheten och bestraffa dig för dina 400 m med bil. 😉 (#)
Och du... osis att p-lotta skulle vara i närheten och bestraffa dig för dina 400 m med bil. 😉 (#)
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 17:16Tack! Jag känner mig rätt nöjd med mig själv idag :-). Ingen strålande tid, men jag ansträngde mig lite mer än jag brukar - jag blev flåsig i uppförsbackarna, trots att jag gick i dem. När jag var klar tog jag en extra promenad och fotograferade utsikten.
Tack! Jag känner mig rätt nöjd med mig själv idag :-). Ingen strålande tid, men jag ansträngde mig lite mer än jag brukar - jag blev flåsig i uppförsbackarna, trots att jag gick i dem. När jag var klar tog jag en extra promenad och fotograferade utsikten.
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 19:47Yey! Jag gjorde min tur idag! 3 timmar, 22 minuter och 36 sekunder. Jag är glad det är över. *s*
Synd man var så långt borta när man insåg att man inte skulle hinna hem innan de tre timmarnas utgång. 😉
Yey! Jag gjorde min tur idag! 3 timmar, 22 minuter och 36 sekunder. Jag är glad det är över. *s*
Synd man var så långt borta när man insåg att man inte skulle hinna hem innan de tre timmarnas utgång. 😉
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 14:26Igår cyklade jag mina tre timmar. Jag gjorde det i hemmets lugna vrå på min motionscykel medan regnet öste ner utaför. Jag cyklade 6,4 mil utan att komma någonstans;) Jag har balans o synsvrigheter, så cykla i trfiken är inte att tänka på, int ens på cykl
Igår cyklade jag mina tre timmar. Jag gjorde det i hemmets lugna vrå på min motionscykel medan regnet öste ner utaför. Jag cyklade 6,4 mil utan att komma någonstans;) Jag har balans o synsvrigheter, så cykla i trfiken är inte att tänka på, int ens på cykl
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 17:27Bra jobbat där, frk Duracell! Det var en bra dag att cykla inomhus på. 😉
Bra jobbat där, frk Duracell! Det var en bra dag att cykla inomhus på. 😉
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 18:17Tackar! Ja, jag valde verkligen rätt dag, en dag sol man annars bara vill kypa under täcket och glömma.
Tackar! Ja, jag valde verkligen rätt dag, en dag sol man annars bara vill kypa under täcket och glömma.
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 19:10Jag har ju redan grattat er i era bloggar resp kalendrar. Men det tål att sägas igen - jag tycker ni har varit mycket stronga! (t+)
I natt (jag är nattuggla) satt jag och planerade och ritade in min 3-timmarstur. Känner mig nöjd att jag åtminstone kommit
Jag har ju redan grattat er i era bloggar resp kalendrar. Men det tål att sägas igen - jag tycker ni har varit mycket stronga! (t+)
I natt (jag är nattuggla) satt jag och planerade och ritade in min 3-timmarstur. Känner mig nöjd att jag åtminstone kommit
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 19:13Ah... du har t o m planerat en rutt, frk Fluga. Själv cyklade jag allt-eftersom. Vilket ledde mig en bit över SÖDERjävlaÅSEN. 😉
Jag kanske kommer att göra om det hela igen. Såhär i retrospektiv VAR det kanske inte så farligt som jag tyckte där och då. :
Ah... du har t o m planerat en rutt, frk Fluga. Själv cyklade jag allt-eftersom. Vilket ledde mig en bit över SÖDERjävlaÅSEN. 😉
Jag kanske kommer att göra om det hela igen. Såhär i retrospektiv VAR det kanske inte så farligt som jag tyckte där och då. :