Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTeam MazarinVälkomna till Team Mazarin!
You need to log in to create posts and topics.

Grattis Duracell Kaninen! Mycket bra jobbat!
Och tack igen Maria. Visst är vi starka. Men det är du med. Du kommer fixa det bra när det blir din tur.

Tack! Det var faktiskt inte så jobbbigt, värre är det när jag cyklar Vasaloppet, jag måste ju hinna i mål före segraren på skidor.

Flickor, eller Fröknar (som Agneta skulle uttryckt det)! 😉

Nu har jag ordnat så det finns en topplista för cykling inom gruppen. Jag har tagit med ganska många varianter, men om någon skulle regga någon specifik F&S Spinning el annan specifik Spinningva

Oj, vilken liten HACKER du är, Fröken. 😉

Bra att det inte handlar om sträckan också, ty då hade det blivit mer tävling av det, vilket gjort att jag dragit öronen åt mig... haha...

Nu får vi se hur det funkar... och var jag skall hitta det du nämner. 🙂

Undrar var Pias tider tagit vägen... hon har ju också cyklatcyklatcyklatcyklat. 🙂

Jag är fullkomligt imponerad över att du får ihop dessa grupper och dess innehåll... 🙂 BRA jobbat, lilla Fröken Hacker! 🙂

Fröken Hacker... varför börjar jag genast tänka på feta bankkonton. 😉

Att Pia inte kommer med i listan beror på att hon har sin kalender stängd för allmänheten, och då förs inga träningspass över till offentliga listor.

Ahh. Hon har stängt den för stunden, kanske. Hon kommer igen. 🙂

Ser alla vem som leder topplistan just nu! 🙂
Får se hur länge det varar. *suger intensivt på karamellen*

Haha! Grattis! 🙂 Du är värd det, helt klart! (t+) Jag kommer inte att hota dig, iaf... Och då har du ändå ditt tretimmarstramp kvar. Du är vild. *s*

Jag har väl annat att göra än att cykla!:-( Skämt å sido, du borde springa ite mer, vi har ett Brolopp gramför oss.