Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNya joggare 2009Välkomna
You need to log in to create posts and topics.

Citat Jessie från en annan tråd: Jag får också negativa rysningar bara jag ser en löparbana....

Hur klarar av att se friidrott på TV? 😉

./K

Är lyckligtvis ointresserad av friidrotten.. men tvingas ändå se den lite halvdant eftersom min sambo så vackert slagit på den kanalen varje kväll nu

*suck*

Kristian: Jag borde ha lagt till ett LIVE där kanske? Löparbanor ÄR bäst på TV! 😉

Jessie: Puuuh vad bra. Blev orolig att du satt hemma och plågade dig själv istället för att vara ute i löparspåret och göra det. 😉

./K

hej på er alla nya joggare!

Här finns en till som precis upptäckt detta sätt att bli hög på endorfiner 🙂 Jag har suttit och tjuvläst i diskussionerna bara hittills, och känner att det börjar bli dags att presentera mig.

Jag har lyckats gå ner en del i

Carina - imponerande "resa" av dig hittills....och roligt att "se" dig! 🙂

tack det samma 🙂 Har ju tjuvläst en del och fått en hel del peppning av att se att jag inte är ensam "ny joggare" på funbeat 😀

Niclas skrev: "Okej, då fattar jag. Styrkemässigt har jag inga problem när jag springer, i alla fall så länge jag kör på låg intensitet. Men du menar att styrketräning är bra för muskelfästen och senor också?

Ja, indirekt så är styrketräning bra för musk

Hej, här är ännu en blivande joggare (fast tråden är så gammal så ni andra har väl tagit bort "blivande" vid det här laget). Är helt övertygad om att löpning är härligt men har aldrig riktigt kommit dit, tänkte börja 2010 med att ändra på det.

32 år/66k

Välkommen hit 🙂