Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag kan komma! Jag tänker inte springa Vällingbymaran igen så jag borde orka ta mig till sjukan. 😉

Jag tänker springa! Om...
1. Träningen går bra fram tills dess.
2. Väder & underlag är gynnsamma/ok
3. alt 1. Transport upp till Sthlm och fram till startplatsen funkar smidigt på morgonen
3. alt 2. Någon Funbeatare i Sthlm erbjuder övernattning fre --> l

Markus: för att persa kanske du skall satsa på någon av vintermarorna i Skövde? De går på vad jag förstått extremt lättsprungen bana ungefär varannan helg. Sanktionerat, kontrollmätt, chipstidtagning och allt man kan begära. Kolla http://www4.idrottonline

Jo, tanken har slagit mig, men det är svårare att ta sig till Skövde och särskilt om loppet startar kl. 9 på morgonen (ok, man får visst starta lite senare ser jag). Att hitta någon som erbjuder boende natten mot tävlingsdagen lär också vara betydligt lät

Markus; du kan få sova hos mig!

Bor 2,5 km från Vällingby C.

OK, det tackar man för! (t+)

Tåget/bussen från Småland lär väl inte stanna där (?), men det går väl att byta vid Sthlm C och ta sig vidare till Vällingby ganska lätt antar jag.

Du får ta dig vidare till Bromma och sen kan jag erbjuda en lånecykel eller bil, men det är så kort så att du skulle kunna ha det som upp- och nerjoggssträcka, eller hur?

Markus, Kommer du till Vällingby ska jag åka ut och vara din personliga hejarklack 🙂

Va bra Linda! Då får jag träffa dig (H:)

Ok, nu har jag kollat upp lite.

Från Sthlm C tar jag T19 mot Hässelby Strand (funkar det att betala kontant, eller ingår byte till lokaltrafik på SJ:s tågbiljett?), kliver av i Vällingby och kan väl promenera hem till dig ("jag vet var du bor"! nu ;)).