Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 16:17Snällt av dig Linda... (t+) Lovar att försöka uppvisa ett piggt och fint löpsteg när jag släpar, ehh... jag menar SPRINGER förbi hejjarklacksområdet... 😉
Snällt av dig Linda... (t+) Lovar att försöka uppvisa ett piggt och fint löpsteg när jag släpar, ehh... jag menar SPRINGER förbi hejjarklacksområdet... 😉
Quote from Urban Nilsson on 19 December 2008, 16:23I värsta fall kan du slagga hos mig. Jag bor förvisso en bit ifrån men ska också springa så du får plats i samma bil som går dit.
I värsta fall kan du slagga hos mig. Jag bor förvisso en bit ifrån men ska också springa så du får plats i samma bil som går dit.
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 16:30Vadå "i värsta fall". Jag tror nog det vore helt ok hos dig också! (t+) Enda nackdelen med att någon bor någon annanstans i Sthlm än i närheten av Vällingby vore ju att det blir en extra resa på tävlingsmorgonen, vilket kan vara lite krångligt med tunnelb
Vadå "i värsta fall". Jag tror nog det vore helt ok hos dig också! (t+) Enda nackdelen med att någon bor någon annanstans i Sthlm än i närheten av Vällingby vore ju att det blir en extra resa på tävlingsmorgonen, vilket kan vara lite krångligt med tunnelb
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 19:08Jag har kollat i kalendern och jag har inte barnen så jag kan inte se vad som skulle kunna bindra dig från att sova över hos mig...
Du stiger av tunnelbanan vid Brommaplan och sen tar du buss 117 till mig, men det kan vi ta då!
Jag har kollat i kalendern och jag har inte barnen så jag kan inte se vad som skulle kunna bindra dig från att sova över hos mig...
Du stiger av tunnelbanan vid Brommaplan och sen tar du buss 117 till mig, men det kan vi ta då!
Quote from Funbeat user on 26 December 2008, 23:09Sveriges äldsta marathonlopp...
Ett måste!....å snabb å härlig bana me....!?
Jag anmäler mig naturligtvis på rotvall...... typ tabbe knekt....!?
Synes vid "Soluret" eller i "Trappan"....
//Kjell.
Sveriges äldsta marathonlopp...
Ett måste!....å snabb å härlig bana me....!?
Jag anmäler mig naturligtvis på rotvall...... typ tabbe knekt....!?
Synes vid "Soluret" eller i "Trappan"....
//Kjell.
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 10:01Titta,titta...så dök det då upp en inbjudan till Vällingby i den igensnöade brevlådan...paket i lådan som var högre än densamma plus mindre snöstorm.....roligt! Efter att ha torkat och strukit brefvet så kan man bla läsa att det är 39:e året att jämföra m
Titta,titta...så dök det då upp en inbjudan till Vällingby i den igensnöade brevlådan...paket i lådan som var högre än densamma plus mindre snöstorm.....roligt! Efter att ha torkat och strukit brefvet så kan man bla läsa att det är 39:e året att jämföra m
Quote from Funbeat user on 1 March 2009, 15:32Gjorde formtest idag, 35 km på 3 timmar, inte helt nöjd med det. För få veckor kvar för att hinna hinner komma i riktigt bra form innan Vällingby så jag stryker den ur min planering. Sthlm Marathon är nästa mara och i höst blir det Berlin.
Gjorde formtest idag, 35 km på 3 timmar, inte helt nöjd med det. För få veckor kvar för att hinna hinner komma i riktigt bra form innan Vällingby så jag stryker den ur min planering. Sthlm Marathon är nästa mara och i höst blir det Berlin.
Quote from Funbeat user on 1 March 2009, 20:17Lägesrapport från mig:
Det är i dagsläget (och flera veckor bakåt) lite osäkert om jag kommer delta eller ej. Har sprungit allt för många marathon med rejält tapp på slutet och ett resultat jag varit missnöjd med (10 misslyckanden på 12st starter), så de
Lägesrapport från mig:
Det är i dagsläget (och flera veckor bakåt) lite osäkert om jag kommer delta eller ej. Har sprungit allt för många marathon med rejält tapp på slutet och ett resultat jag varit missnöjd med (10 misslyckanden på 12st starter), så de
Quote from Funbeat user on 9 March 2009, 13:27Är det ngn som har koll på hur servicen är runt banan vad det gäller vatten/sportdryck? Tänkte om det är läge att släpa med sig eget runt banan?
/Mats
Är det ngn som har koll på hur servicen är runt banan vad det gäller vatten/sportdryck? Tänkte om det är läge att släpa med sig eget runt banan?
/Mats
Quote from Funbeat user on 9 March 2009, 20:10Förra året tyckte jag att servicen var bra, men kanske lite gles? Dock tog jag loppet som en test att springa med vätskerygga, så jag hade vad ja behövde.
Tycker att loppet är det tråkigaste loppet jag har sprungit, vilket gör att jag aldrig springer det
Förra året tyckte jag att servicen var bra, men kanske lite gles? Dock tog jag loppet som en test att springa med vätskerygga, så jag hade vad ja behövde.
Tycker att loppet är det tråkigaste loppet jag har sprungit, vilket gör att jag aldrig springer det