Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hallå där Sofie..!
6 minuter brukar ju landa på runt 4.15....å då tycker jag att du gjort en djävla bra debut....Kanske skulle du kunna satsa på en lite mer blygsam tid så där de första tre varven....å sen köra skiten sista varvet typ....Sällskap får man

Det kanske beror på tempo om det är ensamt eller inte? Jag sprang förra året Vällingby på 4:31 och jag var då j-igt ensam. 🙁

Tack Kjell och Fia-Lotta. Lite olika åsikter där, jag får väl testa, och skapa min egen uppfattning 🙂 , och fundera vidare på strategi och upplägg. Månkarbo marathon är i augusti, så om det lockar med ett ytterligare marathon då, kanske det skulle vara n

Sofie: Du ska nog egentligen inte lägga så stor vikt vid min aversion mot Vällingby - det är inte rättvist.

Det var min första mara, jag råkade springa vilse och jag var förkyld och mådde alltså rent ut sagt skit mot slutet.

Spring du och lyssna inte på

Ähhhh....ja visst kan det bli ensamt om man är 130 löpare å det handlar om typ en milbana runt Vällingby....helt klart å där har Fia-Lotta naturligtvis rätt. Man så kan man ju innan start å direkt efter start snacka in sig med någon som man tycker ser ut

Fia-Lotta" Surtant"....varför inte springa tillsammans med "sura-gubben" i år då så kan vi glädja alla omkring oss med div utsagor om att allt i loppet är åt helvete...
Hehe men då får du bara kuta på 4.30 för jag är så gammal så gammal..(H)

Tack för erbjudandet Kjell - det hade varit väldigt roligt att få springa och muttra åt allt elände ihop med dig. 🙂 Oj, vad vi hade gnällt! 😉

Men säg inte ordet mara till mig för tillfället - jag har sprungit en sådan på löpband idag. Fast jag hade sä

Guuuuuu vilken gemenskap ni tjejer har....vi killar har bara ishocky,fotboll å bira...tja å så lite snack om er förståss....hehehe....?! Känns lite troftig ibland...Jag åkte med två kisar runt i Sverige på marathonlopp och försökte lära dom lite om blommo

Har varit lite snack om servicen under loppet här, men jag har inte fått på klart, varken härifrån eller från hemsidan, hur servicen ser ut. Ska man förbereda sig att ta med energipåfyllning? Finns vätskestationer, behöver man springa med vätskebälte osv.

Mitt minne är att det är torftigt!?....förutom varvningen så två vätskor på kvartsmarathonsträckan....vatten+sportdryck...inge annat...(Kan dock minas fel??)....Kommer faan inte ihåg om det serverades något alls annars utmed hela loppet. SKITDÅLIGT..? Dex