Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Om jag inte minns fel så fanns 2 st vätskestationer som bjöd på vatten och Maxim. Tror minsann att den ena bl a bjöd på bananbitar som var skalade redan (!), vilket jag tyckte var skitäckligt. Men som sagt, jag kan minnas fel.

Även om du minns fel så minns du rätt....dvs ang bananerna....Jag har faktiskt omtalat det här till arrangörer ett flertal tillfällen...typ att det inte kostar mer än en millisekund för en löpare att få av skalet ...Å fy faan så äckligt med en skål skalad

Det verkar som att det är bäst att bunkra upp med egen energipåfyllning för att vara på säkra sidan alltså. Tack för infon!

Skalade bananer är äckligt. Löpare snyter sig i farten, går på toa utan att kunna tvätta händerna etc och sen ska de ner med smutsiga händer i skålen och gräva. Finns det stjäl jag en oskalad och delar med någon, men annars struntar jag i det. Jag brukar

Det fanns något mer än bananer vid varvningen har jag för mig, men jag minns inte vad. Saltgurka?

Just nu så håller jag på med någon konstig rygg-terapi bestående av Zon-salva/låga träningstempon/tillbedjande av div asagudar..etc,etc,etc.....Å så går allt så långsamt....så långsamt...så långsamt Sex kilometer som man ju förut gjorde på 24 minuter går

Har ännu inte anmält och bestämt mig om jag ska vara med eller inte... vänder mig till "experterna" här: på hemsidan står att man kan göra efteranmälan fram till tävlingsdagen. Ska man då också betala på postgiro, eller kan man ta med cash och sticka till

Ta med cash till "Trappan" å så vill dom att man är där en timme innan start...jag brukar komma 40 min före start å det brukar funka då oxså...(En kvart innan å dom börjar bli griniga...men funkar då med..?:-)

Thanx Kjell!

Och eftersom jag börjar se er här som mer eller mindre allvetare fråga jag också: Ska det vara sånt här väder i morgon också?

Okidoki...tre kopPar kaffesump är kollade å jag har tuggat på björkens lav på södersidan samt luktat på en Lärkträdskotte: Saken är klar....Det blir värre än värst i morgon...tabbe knekt?;)