Quote from Funbeat user on 9 March 2009, 21:23Oj då Zebban...det var nog ett annat lopp du kutade. Asfalt hela vägen liksom..?!?
Vätskan skitdåligt...å nu måste jag fundera lite....vid varvningen naturligtvis å sen ser jag ännu en framför mig som i en dimma,ett skimmer....är det verklighet eller dröm
Oj då Zebban...det var nog ett annat lopp du kutade. Asfalt hela vägen liksom..?!?
Vätskan skitdåligt...å nu måste jag fundera lite....vid varvningen naturligtvis å sen ser jag ännu en framför mig som i en dimma,ett skimmer....är det verklighet eller dröm
Quote from Funbeat user on 9 March 2009, 21:42På marken asfalt naturligtvis, men vyerna var betong. Nä, villor åxå, men det som lever kvar i minnet var betongen. Har själv bott flera år i Vällingby, därför sprang jag loppet, men måste säga att det var det tristaste jag sprungit. 4 varv tillråga på al
På marken asfalt naturligtvis, men vyerna var betong. Nä, villor åxå, men det som lever kvar i minnet var betongen. Har själv bott flera år i Vällingby, därför sprang jag loppet, men måste säga att det var det tristaste jag sprungit. 4 varv tillråga på al
Quote from Funbeat user on 9 March 2009, 22:12Nej då Hurtbullan..!...det var inte ditt fel alls..!?..Tvärtom så är jag faktiskt i det närmaste övertygad om att det handlade om en omfattande konspiration av några betydande män inom någon fraktion av en av våra större löparföreningar. Tyckte att jag hö
Nej då Hurtbullan..!...det var inte ditt fel alls..!?..Tvärtom så är jag faktiskt i det närmaste övertygad om att det handlade om en omfattande konspiration av några betydande män inom någon fraktion av en av våra större löparföreningar. Tyckte att jag hö
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 08:51Gulle dej Kjell - nu är jag jätteglad igen.
Kolla bara vad glad jag är: 😀 😀 😀
Gulle dej Kjell - nu är jag jätteglad igen.
Kolla bara vad glad jag är: 😀 😀 😀
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 09:52Härligt! Det låter ju som att Vällingby Marathon kommer bli en annorlunda löparupplevelse. Kanske mer en mental utmaning än en fysisk!
Men du Sebastian hade inte du sprungit Uppsala 100k? Är inte de typ 30-40 varv på en kortbana? Fast Uppsala kanske är r
Härligt! Det låter ju som att Vällingby Marathon kommer bli en annorlunda löparupplevelse. Kanske mer en mental utmaning än en fysisk!
Men du Sebastian hade inte du sprungit Uppsala 100k? Är inte de typ 30-40 varv på en kortbana? Fast Uppsala kanske är r
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 11:52Vällingby maraton gick ett halvår före Uppsala 100, så jag kanske hade fått tjockare pannben? Dock måste jag säga att 40 varv i Uppsala var mycket roligare än 4 varv i Vällingby! Går inte att jämföra alls tycker jag. Till saken hör att funktionärerna och
Vällingby maraton gick ett halvår före Uppsala 100, så jag kanske hade fått tjockare pannben? Dock måste jag säga att 40 varv i Uppsala var mycket roligare än 4 varv i Vällingby! Går inte att jämföra alls tycker jag. Till saken hör att funktionärerna och
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 14:372009 verkar att bli ett otroligt fascinerande löparår för mig..!?
Började med ett Råsta Runt där jag hade glömt både skridskor,stavar å broddar och fick kana mig fram i den omkringväxande grönskan...? Mycket fina naturupplevelser bla sjöfåglarna som jag n
2009 verkar att bli ett otroligt fascinerande löparår för mig..!?
Började med ett Råsta Runt där jag hade glömt både skridskor,stavar å broddar och fick kana mig fram i den omkringväxande grönskan...? Mycket fina naturupplevelser bla sjöfåglarna som jag n
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 14:41Näääää inte blir det snöstorm inte! Det kommer att bli 6-10 grader varmt, vindstilla och 50% chans till sol. Tror jag. Och torrt, välsopat underlag.
Näääää inte blir det snöstorm inte! Det kommer att bli 6-10 grader varmt, vindstilla och 50% chans till sol. Tror jag. Och torrt, välsopat underlag.
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 14:48Jaha det var ju tusan då...?! Tror du att jag har chans på ett SB då efter 4.54 och 5.08 i Råsta resp Skövde kanske??!!?? gjorde 3,58 förra året så kanske törs man sikta på "låga" 4.53...hehe...Men nu hoppas jag i såfall att du har kollat i kaffesumpen al
Jaha det var ju tusan då...?! Tror du att jag har chans på ett SB då efter 4.54 och 5.08 i Råsta resp Skövde kanske??!!?? gjorde 3,58 förra året så kanske törs man sikta på "låga" 4.53...hehe...Men nu hoppas jag i såfall att du har kollat i kaffesumpen al
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 17:23Tänkte ta Vällingby-maran som min marathon debut, och mer som veckans långpass i stället för att känna det som tävling (siktar i stället in formen för Stockholms maran), men har blivit lite tveksam nu till tråkigheten på loppet. Ni som sprungit Vällingby-
Tänkte ta Vällingby-maran som min marathon debut, och mer som veckans långpass i stället för att känna det som tävling (siktar i stället in formen för Stockholms maran), men har blivit lite tveksam nu till tråkigheten på loppet. Ni som sprungit Vällingby-